Rokfort Legacy Review – IGN, Rokfort Legacy – PS5 | PlayStation 5 | Gamestop

Rokfort Legacy – PlayStation 5

Neočakávane som sa dokonca ocitol, že sa teším na stretnutie so svojimi profesormi, či už to bol môj hlavný profesor Fig, ktorý slúži ako niečo ako mentor a ako pomocník, alebo múdrym učiteľom, ktorý ma urobil milujem ho väčšinou tým, že si zo mňa robím srandu. Každá z týchto postáv sa cíti ako nevyhnutná časť školy a nájdete ich putujúci po chodbách, ktoré robia svoju vec a rozhodnú sa tráviť čas so svojimi obľúbenými. .

Rokfort Legacy Review

Takmer vo všetkých smeroch je to Harry Potter RPG, ktorý som vždy chcel hrať.

Aktualizované: 5. marca 2023 8:36
Zverejnené: 6. februára 2023 11:00

Rovnako ako mnohí, som čakal na skutočne vynikajúcu hru Harryho Pottera, pretože som bol v treťom ročníku. . Ale nič z nich sa nepriblížilo k naplneniu tejto fantázie pri prijímaní prijímacieho listu Rokfortu, ktorý otvára dvere do tajného sveta. . . .

Priamo v súlade s väčšinou príbehov Harryho Pottera pred ním, má dedičstvo viac dier ako pančuchy rybárske. Táto mystická akčná akcia-adventúra RPG, ktorá sa začína, začína tým, že sa prenáša do Rokfortu ako piata ročná čarodejnica alebo čarodejnica (z nevysvetlených dôvodov), aby ste robili všetko od navštevovania tried až po boj proti obrovským pavúkom s magickou paličkou, ktorá lietala okolo hipgriffa na hipgriff. Fantastický tvorca postavy má pre vás veľa možností na vytvorenie vašej ideálnej čarodejnice alebo sprievodcu (okrem pomerne obmedzeného výberu hlasu), a hneď ako tak urobíte, okamžite sa zaplieta do konfliktu medzi čarodejníckym svetom a zlým škriatkom. .

. Ale akonáhle je to koniec s odkazom, väčšinou sa vykúpia s fantastickým obsadením nepatených postáv, ktoré pomáhajú uvariť veci do nie príliš konfliktu s dobrým guľom-versus-bad-Guys, ktorý sa nakoniec stane príjemným príbehom, aj keď Nie je to zvlášť hlboké ani originálne.

.

Postavy, s ktorými budete tráviť väčšinu času, sú spolužiaci, ktorí sa s vami budú spriateliť na akademickej pôde, sprevádzajú vás na určitých úlohách a pomáhajú vám zdokonaliť vaše schopnosti ako mágia. Väčšina z nich je nezabudnuteľná a okamžite roztomilá, ako napríklad Sebastian nafúkaný a morálne podriadený Slizolin, alebo Natsai, šikovný a neochvejný Chrabrom, a trávenie času s nimi a zlepšovaním svojich sociálnych väzieb prostredníctvom svojich vzťahových questov.

Týkajúce sa j.. Rozruch

.Klimatizovať. Veselé, ktorého Komentáre týkajúce sa transgender ľudí v posledných rokoch zanechal kyslú chuť Mnoho súčasných a bývalých fanúšikov Pottera, . Toto prinútilo niektorých, aby vyzvali na bojkot čarodejníckeho sveta – vrátane dedičstva Rokfortu, hoci Rowling bol nie priamo zapojený A existujú dobré dôvody (oboje v hre von) Veriť, že vývojári v Avalanche nemusia nevyhnutne zdieľať svoje názory. .

Ako kritici je našou úlohou odpovedať na otázku, či zistíme, že Rokfortsovi dedičstvo je zábavné hrať a prečo; Či je etické hranie, je samostatná, ale stále veľmi dôležitá otázka. Rovnako ako vo všetkých prípadoch, rozhodneme sa vystaviť a riešiť názory tvorcu franšízy oddelene od nášho zváženia stoviek vývojárov hier a hodnotiť Rokfortské dedičstvo v tom, čo stojí za to, a zostane v zákulisí kontextu zákulisia kontextu zákulisia uvažovať navyše k tomuto hodnoteniu, a nie namiesto toho, aby sa dalo vážiť podľa vašich vlastných hodnôt.

Neočakávane som sa dokonca ocitol, že sa teším na stretnutie so svojimi profesormi, či už to bol môj hlavný profesor Fig, ktorý slúži ako niečo ako mentor a ako pomocník, alebo múdrym učiteľom, ktorý ma urobil milujem ho väčšinou tým, že si zo mňa robím srandu. . Je to obrovská a dôležitá súčasť fantázie Rokfortu, ktorú dedičstvo práve vyrazí z parku.

Svet je plný takmer všetkého, čo som chcel v hrnčiarskej hre.

. Ocitnete sa, že skúmate kamenné sály a tajné chodby s kamennými Rokfortmi, lietajúce okolo zakázaného lesa na metle a skúmajúc temné jaskyne osvetlené iba žiarivou kúzlom Lumos. Vývojári v Avalanche tak brilantne zachytili vzhľad a dojem z čarodejnícke.

. Medzi tieto najväčšie zásahy patrí nezrovnalosť snímok, čudné problémy, v ktorých sa osvetlenie prepína z príliš tmavej na príliš svetlú, agresívnu pop-in, zatiaľ čo sa pohybuje okolo mapy rýchlo a viac. Je tu dokonca táto čudná vec, kde majú každé dvere v Rokforte krátku obrazovku. Je to pochopiteľné, pretože do tejto šelmy dobrodružstva je toľko zabalených, ale sľuby PS5 o smrti nakladacích obrazoviek sa tu celkom nezúčastnili, pretože sa jednoznačne snaží držať krok s kúzlami a rozmarom čarodejníckeho sveta.

Okrem problémov s výkonom je dedičstvo vo všeobecnosti tiež pomerne záškrtovým dobrodružstvom. Pravdepodobne prepadnete cez mapu čas alebo dva, alebo uvidíte, že postava alebo predmet sa chytí v prostredí, alebo možno aj osobu, s ktorou hovoríte, práve hore a odídete od vás uprostred konverzácie, Nechali vás hovoriť s prázdnym miestom, v ktorom stáli asi dve minúty. .

.

Ako niekto, kto zistí, že vo filmoch je bojový boj, bol som veľmi znepokojený schopnosťou Bradart Legacy udržať si svoju pozornosť po tom, čo poprávali kúzla na desiatky hodín, ale môžem priznať, že keď sa mýlim-boj je fantastický, fantastický, fantastický, fantastický, fantastický, fantastický, fantastický, fantastický, fantastický náročné a úplne podmanivé. Je toho oveľa viac ako natáčanie gule svetla z palice! Namiesto toho sa trik vyhýba a bojuje proti nepriateľským útokom a zároveň stiahne kreatívne kombá. . Pripútať si schopnosti, aby vaši súperi vyzerali ako úplní blázni, nikdy nezastaví zábavní, najmä keď odomknete talentské stromové výhody, ktoré zvyšujú vaše zručnosti modifikátormi, vďaka ktorým sú vaše elementárne kúzla vidlice na blízkych nepriateľov alebo sa transformujú na útoky na AOE.

Mnohé z bojových stretnutí sú tiež legitímne náročné – pripúšťam, že som zomrel svoj spravodlivý podiel časov a snažil sa predviesť novú sadu kúziel alebo zanedbávať, že sa škriatok vkrádá za mnou. Zlepšenie vašich zručností a zistenie, ktoré kúzla pre vás najlepšie fungujú, je skutočne zábavný proces, plný experimentovaní a príležitostného zmrzačenia. Existuje dokonca aj perfektný parry mechanik, ktorý prosí, aby ho zvládli Tryhards, ako som ja, hľadaním toho extra dopamínového zásahu, ktorý pochádza z včasného bloku v poslednom možnom druhom. . Napríklad nepriatelia s červeným štítom nebudú poškodení, kým ich nezasiahnete kúzlom založeným na ohni, čo znamená.

.

Zatiaľ čo bojový systém nikdy neprestane zábavný, stvorenia, s ktorými bojujete, čoskoro došli triky na rukávoch. Uvidíte rovnaké známe tváre, pretože trávite obrovské množstvo času bojom s tmavými čarodejníkmi, pavúkami a škriatkami. Raz za čas vytiahnú toho istého opakovaného trollského nepriateľa alebo tiež neúčinného magického obleku brnenia, ale Legacy nepriateľov na vás vrhá tenký.

. Obzvlášť čudné je, že to nie je ako by neexistovali iné typy nepriateľov, ktoré sa nachádzajú v dedičstve – nájdete obrie, zlé žaby a zombie, ktoré sa potulujú, aby sme vymenovali aspoň niektoré – je to len to, že sa sotva používajú v ktorejkoľvek z nich hlavné žalári alebo úrovne. .

TIEGUYTRAVIS ‘TOP FANTASY RPGS

Zaklínač 3: Divoký lovDragon Age: OriginsThe Elder Scrolls III: MorrowindGladiusElden RingZaklínač 2: Vrahovia kráľovThe Elder Scrolls V: SkyrimSouth Park: The Stick of Pravda

Pretože môžete kedykoľvek mať toľko kúziel vybavených kedykoľvek, jednou časťou boja, ktorý je trochu ťahaním, je trochu neohrabaný proces na prepínanie. Do konca približne 30+ hodinovej kampane sa dozviete dosť kúziel a neustále musíte znova vylepšiť, ktoré z nich máte vybavené; Ich organizované a zaviazané k pamäť.

! Mohli by ste stráviť hodiny zdobením vlastného osobného priestoru v miestnosti požiadaviek; Choďte okolo chytania, starostlivosti a chovajte všetky fantastické zvieratá (ak viete, kde ich nájdete); Precvičte si záhradníctvo alebo výrobu lektvarov; Choďte nakupovať v orapele; Staňte sa šampiónom v podzemnom duelingovom prsteň so svojimi spolužiakmi; Alebo dokonca choďte naplno Voldemort a rozhodnite sa, že sa chcete stať majstrom Dark Arts tým, že sa naučíte kliatba Killing a ďalšie nevýslovné činy (čo sa týka rovnako, ako by ste očakávali, ak sa rozhodnete pre ňu). nie Rozptyľujte sa tucetmi vecí a zabudnite na to, čo som pôvodne rozhodol urobiť. Dokázal som sa dostať cez hlavný príbeh za 32 hodín, ale aj keď som sa ponáhľal, aby som ho dokončil. Hneď ako som skončil, okamžite som sa vrátil k tomu, aby som urobil viac vedľajších úloh a pokračoval som v objavovaní (ktoré môžete robiť voľne po dokončení, pretože sa v súčasnosti nezdá byť nový režim hry+).

Dokázal som sa dostať cez hlavný príbeh za 32 hodín.

. Dôvodom pre nedostatok ikonického športu založeného na metle je to, že je zakázaný jeden rok vďaka niektorým čistiarni WIMP, ktorý sa minulý rok zranil, ale to sa zdá byť snaha o odplatenie neexistencie hlavného aspektu Harryho Pottera čas v Rokforte, že vývojári nemusia mať čas na zahrnutie.

Jedným zo spôsobov, ako môžete úplne zabudnúť na blížiacu sa hrozbu škriatkov v hlavnom príbehu, je zapojenie sa do viac ako 100 vedľajších úloh, ktoré sú zabalené do dobrodružstva. Nie všetky tieto odklonenia sú rovnako zábavné – niektoré sú určite vaše základné „choďte sem a zabíjajte/zbierajte túto vec“, ktoré robia niečo viac ako spaľovanie nejakého času – ale mnohé z nich majú jednu z vyššie uvedených úžasných postáv, ktoré vás žiadajú, aby ste vyriešili svoje problémy Alebo im pomôžte dostať sa do dobrého módneho neplechu. . Legacy vám dáva veľa dôvodov na pitie v zážitkoch, že ste študentom v Rokforte, a novinka sa nezbavuje, aj keď vás poslali na nejaký nezmyselný útočník.

Legacy vám dáva veľa dôvodov na pitie v skúsenosti s tým, že ste študentom v Rokforte.

Pomáha tiež, že ste často primerane odmenení za vaše úsilie, či už to zarába nejaké vybavenie na vylepšenie vašich štatistík, kozmetických predmetov na vylepšenie vášho swaggera alebo najlepšie zo všetkého: nové kúzla, konečná mrkva v hre, kde ste často Obmedzené iba tým, čo mágia viete, ako obsadiť. . .

25 najlepších znakov Harryho Pottera

<h2><span id=25.

„Také krásne miesto. byť s priateľmi.„Je ťažké sa trochu nezúčastniť hmlistých očí, ktoré si pripomínajú okamih, keď Dobby House-Elf povedal tieto slová v smrteľných svätých, časť 1, ktoré patrili medzi jeho posledné. . Bol to čudné, malé stvorenie so zvykom ublížiť sa, ktorý pre Harryho Pottera sťažil veci, keď začal druhý rok v Rokforte. Ale zámery Dobby boli vždy ušľachtilé a jeho odhodlanie pomôcť Harrymu, napriek krátkodobým dôsledkom, bolo chvályhodné.

Úloha Dobbyho vo filmovej sérii je oveľa menšia ako v knihách, kde sa často vyskytla medzi tajomstvámi a smrteľnými svätými. V knihách sme videli viac o tom, aký láskavý a lojálny Dobby bol, najmä smerom k Harrym Potterovi, ktorému bol zadlžený za svoju slobodu. Ale aj tí, ktorí vedeli, že Dobby z filmu Secrets Film len poznali, boli pravdepodobne ovplyvnení jeho obeťou v smrteľnej svätej časti 1., kde sa ukázal ako zásadný pri oslobodení Harryho a jeho priateľov z strašného scenára, len aby sa stal obeťou Bellatrix Lesrange v Lesrange in the spracovanie. .”width =” ” />

<h2><span id=24. Grindelwald

Jeho povesť mohla nakoniec zatieniť Voldemort, ale bol čas, keď bol Grindelwald najobávanejším darebákom vo všetkých čarodejníckych svete. .

Je to fantastické filmy zvierat, kde Grindelwald skutočne prichádza do svojho vlastného darebáka. . . “width =” ” />

<h2><span id=.

Po ruke v tajnej komore ako milostné dievčatko/plavidlo pre šialenstvo Toma Riddla (po jej portréte v čarodejníckom kameni), Ginny a Harryho prípadná romantika nás zaujali. . . .

. . .

<h2><span id=.

Gilderoy Lockhart je skutočný kúzlo. Práve cez číre charizma (a občasné kúzlo pamäte), že sa v spoločnosti etabloval ako jeden z najuznávanejších čarodejníkov všetkých čias, bez toho, aby vykonával niektorý z hrdinských činov, ktoré tvrdí, že urobil v mnohých najpredávanejších knihách.

. Spočiatku by si pochutnal na pozícii ako ďalšia cesta sebapropagácie, ale jeho buffoonery a nekompetentnosť čoskoro dostali to najlepšie z Lockhartu. .”width =” ” />

<h2><span id=21.

Harry Potter možno čelil zložitému detstvu, ktoré bolo známe ako „chlapec, ktorý žil“, ale to nie je nič v porovnaní s vyrastaním s najväčšou celebritou v čarodejníckom svete pre otca. Horšie je, že Albus Severus je pomenovaný po dvoch z ďalších najdôležitejších čarodejníkov v histórii. Jeho ústredný konflikt je tu v jeho mene. .

. Ak chcete získať celý príbeh za čas Albusa Severusa v Rokforte a dobrodružstvá, ktorým čelí, musíte mať to šťastie, aby ste videli Harryho Pottera a prekliate dieťa na pódiu. .”width =” ” />

Zariadenie, ktoré nájdete, vám v skutočnosti neumožňuje vytvárať plné „zostavy“ podľa povedané, ale získate pre svoju postavu nejaké odpory a nadšenky a môžete stráviť nejaký čas vylepšovaním a úpravou svojich najlepších položiek na menšie vylepšenia. . Samozrejme, skutočná korisť je o kozmetike, skutočnosť, že dedičstvo sa zdá byť vedomé, pretože nájdu spôsoby, ako skryť chladne vyzerajúce oblečenie všade. Tieto položky nemajú žiadny vplyv na hranie, ale vyhodenie mojej legendy slizolinov, aby ste zatienili všetky deti z menších domov, je viac ako dosť motivácie. .

Ak ste však rovnako ako korisť, ako som, a dúfali ste, že zhromaždíte všetky poklady na svete a vyhodíte ich do skrinky, ako je v Skyrim, budete bolestne sklamaní z Abysmálneho inventarizačného priestoru Legacy. umožní vám držať pár desiatok položiek a priťažene sa vyplní v žiadnom momente. To znamená, že vám bude chýbať veľa vecí, pokiaľ nechodíte do svojho menu a nerozhodnete sa, ktorý vzácny poklad hádzajte cez palubu zakaždým, keď otvoríte hrudník. Neskôr môžete vylepšiť svoj inventár niekedy tak mierne, ale ani potom nikdy neprestane byť veľkou bolesťou v Cockatrice, aby ste svoj inventár neustále žonglovali.

Rozsudok

Takmer v každom prípade, Rokforts Legacy je Harry Potter RPG, ktorý som vždy chcel hrať. Jeho dobrodružstvo na otvorenom svete zachytáva všetky vzrušenie a zázrak čarodejníckeho sveta svojimi nezabudnuteľnými novými postavami, náročným a nuantným bojom a úžasne vykonanou študentkou Rokfortu, ktorá ma udržala prilepená k môjmu kontrolórovi desiatky hodín. Určite sa to zvažuje technickými problémami, nevýrazným hlavným príbehom a niektorými zlými nepriateľskými rozmanitosťami, ale ani tí sa nemohli priblížiť k prelomeniu jej očarujúceho kúzla nado mnou.

PS5 Harry Potter

Gamestop chce, aby ste zažili mágiu ako nikdy predtým s Rokfortom Legacy na PS5. . .

Rokfort Legacy je pohlcujúca akčná RPG s otvoreným svetom, ktorá sa prvýkrát predstavila v knihách Harryho Pottera. Prvýkrát zažite Rokfort v 18. storočí. Vaša postava je študent, ktorý má kľúč k starodávnemu tajomstvu, ktorý hrozí, že roztrhne čarodejnícky svet. Teraz môžete prevziať kontrolu nad akciou a byť v centre svojho vlastného dobrodružstva v čarodejníckom svete. Vaše dedičstvo je to, čo si z toho robíte. Žiť nepísaný.

Rokfort Legacy Review

Zachytenie podstaty zavedenej fikcie je zložité podnikanie, najmä pri prekladaní do nového média. Je to veľký dôvod, prečo licencované hry často chýbajú známka, niekedy nenašli tón a nuanciu, vďaka ktorej bola pôvodná verzia žiarivá. Softvér Avalanche naviguje tieto výzvy s obratným okom a zjavným ocenením zdrojových kníh a filmov. .

Nastavením hry v 18. storočí je vývojár schopný požičať si príbehy a umiestnenia z neskorších časov, ale inak rozprávajte nový príbeh bez Canon Containts. Prijímajúc úlohu čarodejnice alebo čarodejníka vášho stvorenia, hráči prichádzajú do Rokfortu ako nový študent, ktorý sa pripojí k piatej ročnej triede. Okolnosti sa rýchlo rozvíjajú, ktoré vás vyzývajú, aby ste vyvážili svoju matrikuláciu veľkým extra-kurikulárnym dobrodružstvom, ktoré sa týkalo tmavých čarodejníkov, nebezpečných škriatkov a starodávnej formy stratenej mágie. Rozprávanie príbehov niekedy slúži ako výhovorka na zasiahnutie veľkých beatov hráčov očakáva, ako triumfálna jazda na hippogrifve alebo zábavná exkurzia cez hrad, zatiaľ čo sa tvaruje do vtipnej postavy. Ak sa zastrešujúci príbeh niekedy cíti trochu chabý, je vznesený rovnomerne vynikajúcim dialógom a hlasom, ktorý prenáša akciu vpred, ako aj vynikajúce hudobné skóre.

Z brnených oblekov, ktoré prichádzajú na pozornosť, keď prechádzate do kníh, ktoré lietajú okolo ako vtáky, ktoré čakajú na chytenie vzduchu, Rokforts je nádherné prostredie na preskúmanie. . Tajné dvere a objavy sú všade, rovnako ako bohaté vzťahy s mladými študentmi a excentrickou fakultou. . .

Množstvo jedinečných systémov a mechaniky upravuje pokrok hry, čo vedie k kombinácii prieskumu, hádanky a boja proti hre a uspokojujúcemu postupu vyrovnávania a vylepšení. Prevažná väčšina týchto systémov je dobre navrhnutá a zábavná, ale to znamená, že stále dostávate návody v nových herných procesoch, dokonca aj desiatky hodín do hry. . Ale môže vám to prinútiť cítiť sa, akoby ste čakali na úplnú sadu možností, ktoré sa otvorí príliš dlho.

Boj je vzrušujúci, plný honosných efektov kúziel a zábavných spôsobov, ako využiť slabé stránky individuálnych nepriateľov. Battle Animations sú zábavné, vďaka čomu sa cítite, akoby ste v tom kúzelnom súboji života alebo smrti alebo desivou konfrontáciou s trollom. . Napriek tomu som si vždy užíval boje a dokonca aj voliteľné tajné trasy, ktoré mi niekedy umožňujú vyhnúť.

. A niektoré herné systémy sú úspešnejšie ako iné; Záplava zbytočných nízko kvalitných odmien prevodov je pozoruhodná, ak je menší problém, ktorý niekedy zastavuje zábavu. Ale pre tých, ktorí si už dlho priali, aby bohaté interaktívne ihrisko prežili svoju vlastnú fantáziu Harryho Pottera, Rokfort Legacy vrhá neuveriteľne fascinujúce kúzlo.

ESRB Teen

Zahŕňa exkluzívny Haunted Hogsade Shop Quest, ktorý poskytuje prístup k ďalšej dungeonu, kozmetickej súpravy Shopkeepera a obchodu v hre Hogsade.

. .

Zažite Rokfort v 18. storočí. . Vytvorte spojencov, bojujte s tmavými čarodejníkmi a nakoniec rozhodnite o osude čarodejníckeho sveta. Vaše dedičstvo je to, čo si z toho robíte. .

Platforma: PS5 Vydanie: 2/10/2023 Vydavateľ: Warner Bros. Interaktívny žáner: Unikátny hlas: Angličtina, francúzska (Francúzsko), Japonsko, portugalčina (Brazília), španielčina (Mexiko) jazyky obrazovky: čínske (zjednodušené), čínske (tradičné), angličtina, francúzština (Francúzsko), Japonsko, kórejčiny, portugalčina ( Brazília), španielčina (Mexiko)

..com/ochrana osobných údajov).

.hracia stanica.com/softwarelicense).

Tento obsah si môžete stiahnuť a prehrať na hlavnej konzole PS5 spojenej s vaším účtom (prostredníctvom nastavenia zdieľania a zdieľania konzoly a offline “) a na akýchkoľvek ďalších konzolách PS5, keď sa prihlásite s rovnakým účtom.

Rokfort Legacy Software © 2022 Warner Bros. Entertainment Inc. Vyvinutý spoločnosťou Avalanche Software. Wizarding World a Harry Potter Publishing Rights © J.Klimatizovať. . Portkey Games, Rokfort Legacy, Wizarding World a Harry Potter postavy, mená a súvisiace indiácie © a ™ Warner Bros. Entertainment Inc.

. Hry logo, WB Shield: ™ & © Warner Bros. . (S22)