Rokfort Legacy Review – IGN, Rokfort Legacy – PS5 | PlayStation 5 | Gamestop

Rokfort Legacy – PlayStation 5

Neočakávane som sa dokonca ocitol, že sa teším na stretnutie so svojimi profesormi, či už to bol môj hlavný profesor Fig, ktorý slúži ako niečo ako mentor a ako pomocník, alebo múdrym učiteľom, ktorý ma urobil milujem ho väčšinou tým, že si zo mňa robím srandu. Každá z týchto postáv sa cíti ako nevyhnutná časť školy a nájdete ich putujúci po chodbách, ktoré robia svoju vec a rozhodnú sa tráviť čas so svojimi obľúbenými. .

Rokfort Legacy Review

Takmer vo všetkých smeroch je to Harry Potter RPG, ktorý som vždy chcel hrať.

Aktualizované: 5. marca 2023 8:36
Zverejnené: 6. februára 2023 11:00

Rovnako ako mnohí, som čakal na skutočne vynikajúcu hru Harryho Pottera, pretože som bol v treťom ročníku. . Ale nič z nich sa nepriblížilo k naplneniu tejto fantázie pri prijímaní prijímacieho listu Rokfortu, ktorý otvára dvere do tajného sveta. . . .

Priamo v súlade s väčšinou príbehov Harryho Pottera pred ním, má dedičstvo viac dier ako pančuchy rybárske. Táto mystická akčná akcia-adventúra RPG, ktorá sa začína, začína tým, že sa prenáša do Rokfortu ako piata ročná čarodejnica alebo čarodejnica (z nevysvetlených dôvodov), aby ste robili všetko od navštevovania tried až po boj proti obrovským pavúkom s magickou paličkou, ktorá lietala okolo hipgriffa na hipgriff. Fantastický tvorca postavy má pre vás veľa možností na vytvorenie vašej ideálnej čarodejnice alebo sprievodcu (okrem pomerne obmedzeného výberu hlasu), a hneď ako tak urobíte, okamžite sa zaplieta do konfliktu medzi čarodejníckym svetom a zlým škriatkom. .

. Ale akonáhle je to koniec s odkazom, väčšinou sa vykúpia s fantastickým obsadením nepatených postáv, ktoré pomáhajú uvariť veci do nie príliš konfliktu s dobrým guľom-versus-bad-Guys, ktorý sa nakoniec stane príjemným príbehom, aj keď Nie je to zvlášť hlboké ani originálne.

.

Postavy, s ktorými budete tráviť väčšinu času, sú spolužiaci, ktorí sa s vami budú spriateliť na akademickej pôde, sprevádzajú vás na určitých úlohách a pomáhajú vám zdokonaliť vaše schopnosti ako mágia. Väčšina z nich je nezabudnuteľná a okamžite roztomilá, ako napríklad Sebastian nafúkaný a morálne podriadený Slizolin, alebo Natsai, šikovný a neochvejný Chrabrom, a trávenie času s nimi a zlepšovaním svojich sociálnych väzieb prostredníctvom svojich vzťahových questov.

Týkajúce sa j.. Rozruch

.Klimatizovať. Veselé, ktorého Komentáre týkajúce sa transgender ľudí v posledných rokoch zanechal kyslú chuť Mnoho súčasných a bývalých fanúšikov Pottera, . Toto prinútilo niektorých, aby vyzvali na bojkot čarodejníckeho sveta – vrátane dedičstva Rokfortu, hoci Rowling bol nie priamo zapojený A existujú dobré dôvody (oboje v hre von) Veriť, že vývojári v Avalanche nemusia nevyhnutne zdieľať svoje názory. .

Ako kritici je našou úlohou odpovedať na otázku, či zistíme, že Rokfortsovi dedičstvo je zábavné hrať a prečo; Či je etické hranie, je samostatná, ale stále veľmi dôležitá otázka. Rovnako ako vo všetkých prípadoch, rozhodneme sa vystaviť a riešiť názory tvorcu franšízy oddelene od nášho zváženia stoviek vývojárov hier a hodnotiť Rokfortské dedičstvo v tom, čo stojí za to, a zostane v zákulisí kontextu zákulisia kontextu zákulisia uvažovať navyše k tomuto hodnoteniu, a nie namiesto toho, aby sa dalo vážiť podľa vašich vlastných hodnôt.

Neočakávane som sa dokonca ocitol, že sa teším na stretnutie so svojimi profesormi, či už to bol môj hlavný profesor Fig, ktorý slúži ako niečo ako mentor a ako pomocník, alebo múdrym učiteľom, ktorý ma urobil milujem ho väčšinou tým, že si zo mňa robím srandu. . Je to obrovská a dôležitá súčasť fantázie Rokfortu, ktorú dedičstvo práve vyrazí z parku.

Svet je plný takmer všetkého, čo som chcel v hrnčiarskej hre.

. Ocitnete sa, že skúmate kamenné sály a tajné chodby s kamennými Rokfortmi, lietajúce okolo zakázaného lesa na metle a skúmajúc temné jaskyne osvetlené iba žiarivou kúzlom Lumos. Vývojári v Avalanche tak brilantne zachytili vzhľad a dojem z čarodejnícke.

. Medzi tieto najväčšie zásahy patrí nezrovnalosť snímok, čudné problémy, v ktorých sa osvetlenie prepína z príliš tmavej na príliš svetlú, agresívnu pop-in, zatiaľ čo sa pohybuje okolo mapy rýchlo a viac. Je tu dokonca táto čudná vec, kde majú každé dvere v Rokforte krátku obrazovku. Je to pochopiteľné, pretože do tejto šelmy dobrodružstva je toľko zabalených, ale sľuby PS5 o smrti nakladacích obrazoviek sa tu celkom nezúčastnili, pretože sa jednoznačne snaží držať krok s kúzlami a rozmarom čarodejníckeho sveta.

Okrem problémov s výkonom je dedičstvo vo všeobecnosti tiež pomerne záškrtovým dobrodružstvom. Pravdepodobne prepadnete cez mapu čas alebo dva, alebo uvidíte, že postava alebo predmet sa chytí v prostredí, alebo možno aj osobu, s ktorou hovoríte, práve hore a odídete od vás uprostred konverzácie, Nechali vás hovoriť s prázdnym miestom, v ktorom stáli asi dve minúty. .

.

Ako niekto, kto zistí, že vo filmoch je bojový boj, bol som veľmi znepokojený schopnosťou Bradart Legacy udržať si svoju pozornosť po tom, čo poprávali kúzla na desiatky hodín, ale môžem priznať, že keď sa mýlim-boj je fantastický, fantastický, fantastický, fantastický, fantastický, fantastický, fantastický, fantastický, fantastický náročné a úplne podmanivé. Je toho oveľa viac ako natáčanie gule svetla z palice! Namiesto toho sa trik vyhýba a bojuje proti nepriateľským útokom a zároveň stiahne kreatívne kombá. . Pripútať si schopnosti, aby vaši súperi vyzerali ako úplní blázni, nikdy nezastaví zábavní, najmä keď odomknete talentské stromové výhody, ktoré zvyšujú vaše zručnosti modifikátormi, vďaka ktorým sú vaše elementárne kúzla vidlice na blízkych nepriateľov alebo sa transformujú na útoky na AOE.

Mnohé z bojových stretnutí sú tiež legitímne náročné – pripúšťam, že som zomrel svoj spravodlivý podiel časov a snažil sa predviesť novú sadu kúziel alebo zanedbávať, že sa škriatok vkrádá za mnou. Zlepšenie vašich zručností a zistenie, ktoré kúzla pre vás najlepšie fungujú, je skutočne zábavný proces, plný experimentovaní a príležitostného zmrzačenia. Existuje dokonca aj perfektný parry mechanik, ktorý prosí, aby ho zvládli Tryhards, ako som ja, hľadaním toho extra dopamínového zásahu, ktorý pochádza z včasného bloku v poslednom možnom druhom. . Napríklad nepriatelia s červeným štítom nebudú poškodení, kým ich nezasiahnete kúzlom založeným na ohni, čo znamená.

.

Zatiaľ čo bojový systém nikdy neprestane zábavný, stvorenia, s ktorými bojujete, čoskoro došli triky na rukávoch. Uvidíte rovnaké známe tváre, pretože trávite obrovské množstvo času bojom s tmavými čarodejníkmi, pavúkami a škriatkami. Raz za čas vytiahnú toho istého opakovaného trollského nepriateľa alebo tiež neúčinného magického obleku brnenia, ale Legacy nepriateľov na vás vrhá tenký.

. Obzvlášť čudné je, že to nie je ako by neexistovali iné typy nepriateľov, ktoré sa nachádzajú v dedičstve – nájdete obrie, zlé žaby a zombie, ktoré sa potulujú, aby sme vymenovali aspoň niektoré – je to len to, že sa sotva používajú v ktorejkoľvek z nich hlavné žalári alebo úrovne. .

TIEGUYTRAVIS ‘TOP FANTASY RPGS

Zaklínač 3: Divoký lovDragon Age: OriginsThe Elder Scrolls III: MorrowindGladiusElden RingZaklínač 2: Vrahovia kráľovThe Elder Scrolls V: SkyrimSouth Park: The Stick of Pravda

Pretože môžete kedykoľvek mať toľko kúziel vybavených kedykoľvek, jednou časťou boja, ktorý je trochu ťahaním, je trochu neohrabaný proces na prepínanie. Do konca približne 30+ hodinovej kampane sa dozviete dosť kúziel a neustále musíte znova vylepšiť, ktoré z nich máte vybavené; Ich organizované a zaviazané k pamäť.

! Mohli by ste stráviť hodiny zdobením vlastného osobného priestoru v miestnosti požiadaviek; Choďte okolo chytania, starostlivosti a chovajte všetky fantastické zvieratá (ak viete, kde ich nájdete); Precvičte si záhradníctvo alebo výrobu lektvarov; Choďte nakupovať v orapele; Staňte sa šampiónom v podzemnom duelingovom prsteň so svojimi spolužiakmi; Alebo dokonca choďte naplno Voldemort a rozhodnite sa, že sa chcete stať majstrom Dark Arts tým, že sa naučíte kliatba Killing a ďalšie nevýslovné činy (čo sa týka rovnako, ako by ste očakávali, ak sa rozhodnete pre ňu). nie Rozptyľujte sa tucetmi vecí a zabudnite na to, čo som pôvodne rozhodol urobiť. Dokázal som sa dostať cez hlavný príbeh za 32 hodín, ale aj keď som sa ponáhľal, aby som ho dokončil. Hneď ako som skončil, okamžite som sa vrátil k tomu, aby som urobil viac vedľajších úloh a pokračoval som v objavovaní (ktoré môžete robiť voľne po dokončení, pretože sa v súčasnosti nezdá byť nový režim hry+).

Dokázal som sa dostať cez hlavný príbeh za 32 hodín.

. Dôvodom pre nedostatok ikonického športu založeného na metle je to, že je zakázaný jeden rok vďaka niektorým čistiarni WIMP, ktorý sa minulý rok zranil, ale to sa zdá byť snaha o odplatenie neexistencie hlavného aspektu Harryho Pottera čas v Rokforte, že vývojári nemusia mať čas na zahrnutie.

Jedným zo spôsobov, ako môžete úplne zabudnúť na blížiacu sa hrozbu škriatkov v hlavnom príbehu, je zapojenie sa do viac ako 100 vedľajších úloh, ktoré sú zabalené do dobrodružstva. Nie všetky tieto odklonenia sú rovnako zábavné – niektoré sú určite vaše základné „choďte sem a zabíjajte/zbierajte túto vec“, ktoré robia niečo viac ako spaľovanie nejakého času – ale mnohé z nich majú jednu z vyššie uvedených úžasných postáv, ktoré vás žiadajú, aby ste vyriešili svoje problémy Alebo im pomôžte dostať sa do dobrého módneho neplechu. . Legacy vám dáva veľa dôvodov na pitie v zážitkoch, že ste študentom v Rokforte, a novinka sa nezbavuje, aj keď vás poslali na nejaký nezmyselný útočník.

Legacy vám dáva veľa dôvodov na pitie v skúsenosti s tým, že ste študentom v Rokforte.

Pomáha tiež, že ste často primerane odmenení za vaše úsilie, či už to zarába nejaké vybavenie na vylepšenie vašich štatistík, kozmetických predmetov na vylepšenie vášho swaggera alebo najlepšie zo všetkého: nové kúzla, konečná mrkva v hre, kde ste často Obmedzené iba tým, čo mágia viete, ako obsadiť. . .

25 najlepších znakov Harryho Pottera

<h2 data-lazy-src=

Zahŕňa exkluzívny Haunted Hogsade Shop Quest, ktorý poskytuje prístup k ďalšej dungeonu, kozmetickej súpravy Shopkeepera a obchodu v hre Hogsade.

. .

Zažite Rokfort v 18. storočí. . Vytvorte spojencov, bojujte s tmavými čarodejníkmi a nakoniec rozhodnite o osude čarodejníckeho sveta. Vaše dedičstvo je to, čo si z toho robíte. .

Platforma: PS5 Vydanie: 2/10/2023 Vydavateľ: Warner Bros. Interaktívny žáner: Unikátny hlas: Angličtina, francúzska (Francúzsko), Japonsko, portugalčina (Brazília), španielčina (Mexiko) jazyky obrazovky: čínske (zjednodušené), čínske (tradičné), angličtina, francúzština (Francúzsko), Japonsko, kórejčiny, portugalčina ( Brazília), španielčina (Mexiko)

..com/ochrana osobných údajov).

.hracia stanica.com/softwarelicense).

Tento obsah si môžete stiahnuť a prehrať na hlavnej konzole PS5 spojenej s vaším účtom (prostredníctvom nastavenia zdieľania a zdieľania konzoly a offline “) a na akýchkoľvek ďalších konzolách PS5, keď sa prihlásite s rovnakým účtom.

Rokfort Legacy Software © 2022 Warner Bros. Entertainment Inc. Vyvinutý spoločnosťou Avalanche Software. Wizarding World a Harry Potter Publishing Rights © J.Klimatizovať. . Portkey Games, Rokfort Legacy, Wizarding World a Harry Potter postavy, mená a súvisiace indiácie © a ™ Warner Bros. Entertainment Inc.

. Hry logo, WB Shield: ™ & © Warner Bros. . (S22)