Rodičovské recenzie pre Matildu | Common Sense Media, Roald Dahl S Matilda The Musical (2022) stream a sleduje online | Hnutia

Záujem vedieť, o čom je film? . .„

Obrázok plagátu Matilda

Dobre vypracovaný, dobre vykonaný a dobre tempo, Divita Divita je v tejto adaptácii Dahl perfektný tón. . . Dahl môže urobiť darebáka. Neopodstatnená jej rodinou a nájdenie láskavého učiteľa, ktorý ju miluje a nakoniec niektorí priatelia Matilda konečne majú výstrel pre šťastie a ja som o tom, že som s ňou na tejto ceste!

2 ľudia to považovali za užitočné.

Nahláste túto recenziu

Vynikajúca kniha pre filmovú adaptáciu.

Môj šesťročný a ja sme si prečítali knihu pred pozeraním filmu. . Dospelé postavy v tomto príbehu sú prehnaní ľudia, ale toto je spoločná téma vo väčšine kníh Roalda Dahla. . . Celá naša rodina sa teší z tohto filmu, scenár a herectvo sú dosť vtipné na to, aby upútali pozornosť dospelého aj po opakovanom prezeraní.

.

Myslíš to vážne s obrovským množstvom násilia.

. Takže nešťastné, že okrem malého posolstva o Matilde, ktorá ukazuje empatiu a súcit so svojimi spolužiakmi (s veľkým rizikom pre seba), neexistujú žiadne pozitívne správy alebo povznášajúci pozemok. . A v inej scéne je dievča hodené cez plot jej pigtails. . To nie je pre malé deti mladšie ako 10 rokov a nie pre nikoho, kto oceňuje skvelé scenáre a filmy pre deti.

1 osoba to považovala za užitočnú.

Neustále zobrazenie zneužívania a zanedbávania detstva v celom rozsahu. . .

. Malo by to mať spúšťacie varovania. .

.

Zatiaľ čo niektoré momenty môžu byť pre deti trochu strašidelné, myslím si, že to nie je horšie ako Willy Wonka alebo Chitty Chitty Bang Bang, ktoré sú oveľa viac vpred moje desivé, ale z nejakého dôvodu akceptované hlavnými médiami ako detské filmy. . Je v poriadku nájsť si vlastný hlas, silu, talent a že len preto, že niekto je dospelý, neznamená to, že sú dobrí alebo všadeprítomní.

.

.

.

Nahláste túto recenziu

N j.

!

Toto je úplne hrozný film. Na tom nie je nič príjemné. . . Hrozný priemer dospelých využíva jej pozície a zneužívanie uväznených detí. . . . .. . Nenávidím všetko o tomto filme. Používa tiež slová ako „peklo“ a hovorí deťom, aby „držali hubu“ a ďalšie. Kinematografia priblíži sa na priemerných tvárach, ktoré sa vrčiace s jedlom uviaznuté v zuboch, spotené vrčanie znamenajú učitelia, ktorí hrozia, že zasiahnu palicami. Triumfálnym okamihom je nakoniec, keď darebák opustí školu a všetky deti na ňu hodia jedlo, potom, čo Matilda použije magické sily (žiadne rozlíšenie, ktoré by mohlo byť využité dieťaťom, ktorý sleduje film) a dobrovoľne Matildovho na to, aby ho adoptoval jeden milý človek vo filme. .

.

1 osoba to považovala za užitočnú.

meydiana.rizki

Taký srdečný film

Matilda je srdečný a zábavný film založený na románe Roalda Dahla. Film sleduje príbeh mladého dievčaťa menom Matilda Wormwood, ktorá má mimoriadne sily a má živú fantáziu. . Preto sa veľa naučila mimo svojho veku. Napríklad: vo filme si Matilda musela pripraviť vlastné palacinky na raňajky, pretože jej rodičia neboli doma; Jej otec odišiel predať ojazdené autá za nespravodlivé ceny a jej matka išla hrať bingo, pričom na sporáku nechala iba polievku pre prípad, že by sa Matilda hladovala. Matildov život sa však mení, keď objaví svoju telekinetickú silu, keď bola nútená sledovať televíziu s rodinou od jej otca. . Škola vedie nacistická postava, slečna Trunchbull Agatha, ktorá je nemilosrdne krutá a nemilosrdná voči deťom. Napríklad počas svojich týždenných návštev v triede slečna Trunchbull ukázala učiteľom, ako manipulovať s deťmi, ale keď chlapec menom Julius Rottwinkle zjedol dva M&M počas svojej hodiny, vyhodila ho z okna. . Napríklad: slečna Honey preukázala starostlivosť a láskavosť tým, že vytiahla vrkoče Amana Trippa a srdečne hovorila so svojou triedou, vrátane predstavenia Matildy, akoby bola jej vlastnou študentkou. V celom filme Miss Honey a Matilda tvoria vzťah učiteľov a študentov, ktorý sa vyvíja v blízkom zväzku, a nakoniec sa stávajú ako matka a dcéra. Slečna Honey odhaľuje jej bolestivú minulosť a jej spojenie s Miss Trunchbull, ale s pomocou Matildy je schopná znovu získať svoj rodinný dom a peniaze svojho otca a zároveň sa zbaviť slečny Trunchbull zo školy a ich životov. V závere filmu, slečna Honey žiada rodičov Matildy, aby podpísali adopčné dokumenty a dáva Matilde šťastný koniec. Okrem toho milujem film Matilda, pretože má rodinu, komédiu, humor a fantasy žáner, vďaka čomu je príjemný pre deti aj pre dospelých. Je to srdečné a dojímavé a komédia mi zranila žalúdok z smiechu. . . . Celkovo je Matilda nádherným a fascinujúcim filmom, ktorý by ľudia všetkých vekových skupín mali sledovať a znovu sledovať kvôli svojim skvelým vystúpeniam a humoru, vďaka čomu je nevyhnutný film.

? Objavenie streamingovej služby na nákup, prenájom, sťahovanie alebo prezeranie filmu zameraného na Matthew Warchus prostredníctvom predplatného môže byť náročné, takže tu v spoločnosti Moviefone chceme pracovať pre vás.

Nižšie nájdete množstvo špičkových streamingových a káblových služieb – vrátane alternatív prenájmu, nákupu a predplatného – spolu s dostupnosťou „Roald Dahl’s Matilda The Musical“ na každej platforme, keď sú k dispozícii. Predtým, ako sa dostaneme do základov toho, ako môžete pozerať „Roald Dahl’s Matilda The Musical“, tu je niekoľko podrobností o filmoch Working Title, The Roald Dahl Story Company, Fin Design & Effects Comedy Flick.

.

Záujem vedieť, o čom je film? Tu je dej: „Inšpiratívny hudobný príbeh mimoriadneho dievčaťa, ktoré objavuje jej superveľmoci a predvoláva pozoruhodnú odvahu, proti všetkým šanci, aby pomohla ostatným zmeniť ich príbehy, zatiaľ čo sa tiež stará o svoj vlastný osud. Vsadí sa za to, čo je správne, stretla sa s zázračnými výsledkami.

„Roald Dahl’s Matilda The Musical“ je momentálne k dispozícii na prenájom, nákup alebo streamovanie prostredníctvom predplatného na Netflixe .

?

.

.

Sony Pictures a Netflix sa spojili s prispôsobením oceneného scénického muzikálu založeného na Dahlovej knihe. Dohoda obsahovala exkluzívne divadelné vydanie prostredníctvom spoločnosti Sony vo Veľkej Británii, ktoré oneskorí svoje vydanie Netflix UK Netflix UK.

Tak kedy bude Matilda The Musical Príďte na Netflix vo Veľkej Británii a Írsku? .

.

Ako ďalší bonus (a na upokojenie akýchkoľvek podráždení, že ho ešte neuvidíme na Netflixe), fanúšikovia Spojeného kráľovstva a Írska dostávajú namiesto toho verziu filmu s spevom vydanú v kinách v Novom roku namiesto toho.

Nová verzia Matilda .

. Film tiež hrá okrem iného Sindhu Vee, Lauren Alexandra, Carl Spencer a Charlie Hodson-Prior.

Ak ste v USA a máte chuť vidieť Na veľkej obrazovke dostal od 9. decembra obmedzené divadelné vydanie pred vydaním Netflix.