Recenzia WWE 2K23 – IGN, WWE 2K23 | Oficiálny domov WWE 2K23

Oficiálny štartovací príves WWE 2K23 – Noví majstri

2K hry a vizuálne koncepty potrebovali výhru s WWE 2K22, a hoci to nie je ani zďaleka úplná prestavba pozemku, je to celkom pravdepodobne najväčší skok vpred, kedy sa séria videla. Rok voľna jednoznačne vyplácala dividendy: prakticky všetky hlavné chyby, ktoré som zažil vo WWE 2K20, boli rozdrvené; Vylepšený boj je rýchlejší, štíhlejší a plný inteligentných vylepšení, vďaka ktorým je prístupný pre nováčikov a odmeňovanie pre veteránov; Myrise vezme režim MyCareeru do odvážneho nového smeru; A myGM ponúka veľmi výklenok, ale napriek tomu dobre zostavil správu Sim Sim. To všetko na vrchole pôsobivej vizuálnej generálnej opravy, vďaka ktorej vyzerá všetky 160+ superhviezd, ktoré vyzerajú najlepšie, aké kedy vyzerali vo videohre. Je to zriedkavý prípad marketingového sloganu, ktorý skutočne zazvoní: WWE 2K22 zasiahne rôzne. – Mitchell Saltzman, 10. marca 2022

Recenzia WWE 2K23

. Minuloročná reinvencia položila solídny základ a všetky jeho aspekty boli v tomto roku vylepšené k lepšiemu. Combat je flexibilný bez toho, aby sa stal zaťažujúcim a režim Myrise Campare sa zameriava na rozprávanie sústredených príbehov bez toho, aby ohrozil svoje otvorené hranie hry. MYGM je užívateľsky prívetivejší a umožňuje vám pozvať väčšie číslo priateľov, aby sa dostali do akcie. Dokonca aj ukážka 2K, ktorá má možno najjasnejšie nezrovnalosti všetkých režimov, kreatívne podvracia očakávania. Pickings sú štíhle pre alternatívy pro-chypania v štýle SIM, ale vlajková hranica WWE si nikdy viac nezaslúžila svoje miesto v čele zápasového herného stola.

. Stále existuje niekoľko postáv, ktoré prijali novší vzhľad a postoje, ako tu zachytené, ale iba s hrsťou výnimiek, ktoré všetci aspoň vyzerajú dobre. . Nové osvetľovacie efekty a odrazy poskytujú celkovú podporu, ktorá spôsobuje, že sviatky žiaria a pásy titulov iskrí. Ponuky sú čisté a farebné, o krok z minuloročných nevýrazných rozložení, všetko bez obetovania čitateľnosti. Vizuálne, 2K23 je Grand Slam.

Doslova nikto by nemal byť prekvapený, že boj v štvorcovom kruhu 2K23 je podobne ako v 2K22. Toto je koniec koncov každoročná športová hra a koleso nebolo znovuobjavené, najmä keď sa minuloročná veľká generálna oprava považovala za obrovský úspech za obrovský úspech. Zjednodušené rozloženia Grappling a štrajkovací systém založený na kombo pridávajú trochu hĺbky do každého z takmer 200 zápasníkov, ktorí sú k dispozícii na hranie pri spustení alebo odomknutí menou v hre. Existuje však niekoľko viditeľných zmien: minihra PIN má teraz voliteľný mechanik s ťahom za palicu, čo je jedno z mojich obľúbených vylepšení. 2K22 mal tlačidlo založené načasovanie Stlačením alternatívy k jednoduchému mashingu gombíka, ale švihli palicu v správny čas napodobňujú dramatický výkop veľmi uspokojivým spôsobom. Stále však potrebujete gombík Mash, aby ste sa zotavili späť na nohy po spadnutí, a keď sa bojujete z cesty z príspevkov.

Výdrž – a konkrétne tam nedostatok – je oveľa väčšia dohoda.

Výdrž – a konkrétne tam nedostatok – je to tak väčší obchod, keď zápasy pokračujú. Bez nej je ťažké bežať rýchlejšie ako plazenie a vy ste ľahšie čeliť a zbiť. Spaming Tressens neúprosne riskuje vás únava skoro a jediným spôsobom, ako znovu získať svoju energiu, je zavesiť sa späť a nečinnosť na pár sekúnd. Vedieť, kedy spomaliť rolu a kedy zasiahnuť plyn, môže dať zápasy medzi rovnomerne kvalifikovanými súpermi zábavný rytmus.

Systém návratnosti, súbor špeciálnych schopností, ktoré majú jednotlivé postavy, ktoré môžu mať obrovské následky na zápasy, sa tiež rozšíril. Každý zápasník môže mať až dve schopnosti, čo im dáva flexibilnejšie možnosti v štipke v porovnaní s minulým rokom. Stále sú iba jedným použitím na zápas, ale teraz máte sekundárny scenár, v ktorom môžete tabuľky otočiť. Použitie vašej odolnosti na okamžité vyhrať špendlík alebo miniga subsissingu už nemusí byť jediným trikom na rukáve.

Čo sme povedali o WWE 2K22

Skóre: 8

Niektoré staré možnosti návratnosti, ktoré minulý rok chýbali, sú späť ako všeobecné obranné možnosti, ktoré môžete použiť časť svojho špeciálneho baru na použitie. Byť schopný okamžite sa zotaviť z útokov alebo hrať vačice na rýchly zásah alebo prekvapivý kolík. Vzťah špeciálneho baru s rizikom a odmenou vás tiež núti premýšľať: tieto obrany sa dajú použiť na veľké účinky, aby ste prestali utrpieť škody počas životne dôležitých okamihov, ale ak vyplníte tento bar úplne, buď utrpením alebo prijatím poškodenia, podpis vás presunie Unleash by mohol urobiť viac pre to, aby ste zmenili príliv vo váš prospech. Toto je druh riadenia zdrojov, ktoré sa zvyčajne vyskytujú iba v tradičných bojových hrách ako Mortal Kombat a Street Fighter, ale zapadá ako perfektný pár topánok v 2K23.

Byť schopný sa okamžite zotaviť z útokov alebo hrania vačice pomáha vás udržať v zápase.

Tohtoročná ukážka 2K sa zameriava na najväčšie straty Johna Cena, čo je zaujímavý pohľad na herný režim Marquee. Cena strávil toľko z jeho 20-ročného víťazstva v kariére, že je osviežujúce vidieť, ako stekal po monumentálnom ls, ktorý občas prevzal z velikánov ako Kurt Angle, Brock Lesnar a Triple H. Páčilo sa mi klikatý výlet po pamätnom pruhu, aj keď na ceste bolo niekoľko pozoruhodných hrbolkov. Niekoľko opomenutí je pochopiteľné, pretože niektoré z hlavných mien sa v súčasnosti uzavrie zmluvne mimo WWE a nie sú ochotní alebo schopní hrať loptu, ale bolo zvláštne vidieť ľudí ako JBL a Miz. Samotný Cena tiež poskytuje určité chvíle reflexie o tých, ktoré sa dostali do toho, ale sú zvláštne sterilné a povrchové úrovne vzhľadom na to, že je známy tým, že je hlbokým mysliteľom, pokiaľ ide o zápas, keď príde na zápas. Jeho monológy medzi zápasmi neponúkajú skutočný pohľad nad rámec prevažne mladistvých „Išiel som tam a vyskúšal som čo najlepšie“ mantry, čo je hanba, pretože nerobí niektoré z jeho najlepších postáv, akejkoľvek spravodlivosti.

Každá recenzia hry IGN WWE EVER

Recenzovaný Fran Mirabella
7. júna 2002
Čo teda odporúčam, pokiaľ ide o míňanie vašich ťažko zarobených peňazí na x8? Hardcore wrestling fanúšikovia, ktorí vlastnia gamecube, nebudú chcieť byť bez neho. Je to najlepšia zápasná hra v systéme a poskytuje určitú intenzívnu akciu pre viacerých hráčov, ak sa môžete vydať okolo riadiacej mechaniky. Ak nie ste hardcore zápasiacim fanúšikom alebo hľadáte hru pre jedného hráča, nie je to pre vás. Prenájom sa absolútne odporúča, ak len položíte facku na niektorých priateľov.”width =” ”/>

<a href =Recenzovaný David Smith
7. novembra 2002
Viac koncový hráči sa odporúča, aby trochu počkali, kým do kruhu hodí klobúk, len aby bol na bezpečnej strane. Sakra, otvorené si môžu dokonca chcieť dať def Jam zápasiť. Die tvrdí oddaní WWE by nemali mať príliš veľa sťažností s najnovšími SmackDown!, ale najmä preto, že si môžu odpočívať v bezpečí s vedomím, že už nikdy nemusia počúvať Michaela Colea.”width =” ”/> <a href =Recenzované Craigom Harrisom
25. novembra 2002
V tejto zápasovej hre je niekoľko skutočne, skutočne dobré nápady, od jej použitia platov za jeho výzvy, až po kolekciu položiek Shopzone, po uchovávaní záznamov, ktoré ukazuje každý z pásov WWE a ktorý zápasník, z ktorého vyhral. Druhý motorový motor odvádza skvelú prácu, ktorá umožňuje vývojárom vytvoriť niektoré uveriteľné animácie pre každé z podpisových pohybov zápasníka a zároveň vytvára uveriteľné číselné čísla týchto postáv na obrazovke GBA na obrazovke GBA. Problém je vo svojich výzvach a jeho počítačový AI. Ó, určite, určite sa ocitnete, že sa niekoľkokrát bozkávate, kým sa úplne naučíte ovládacie prvky hry, ale diery v správaní súpera sú široko otvorené, ponechané pre vás na využitie. Akonáhle ich nájdete, nezastaví sa vám to, aby ste si vzali opasky. Túto hru však odporúčam ako dizajn pre viacerých hráčov, pretože je oveľa ťažšie čítať, čo bude ľudský súper v akcii urobiť.”width =” ”/> <a href =Recenzované Cory Lewis
17. marca 2003
. Ale thq urobil presne to, že s hodinou rozdrvenia a úprimne povedané, konečný výsledok mohol byť oveľa, oveľa horší. Hra je úplne hrateľná a za cenu, ktorú platíte, stojí za to za peniaze. Ak ste ako ja, ponecháte si pár hier po ruke pre tieto rýchle opravy akcie – tie chvíle, keď chcete niečo vyhodiť a užiť si rýchle kolo zadku kopanie. . Je to veľmi jednoduché, takže neočakávajte, že sa tento človek točí do letných mesiacov, ale podarí sa mu vyplniť potrebu hráča šialene pretekať a vyhodiť veci do vzduchu. Ak ste fanúšikom WWE, potom licencovaní zápasníci, hlasy a úvodná hudba stojí za to za peniaze, ale ak absolútne nenávidíte WWE, máte stále šťastie, pretože hra sa príliš neobsahuje príliš veľa z tejto adrenalínovej silnej osobnosti.”width =” ”/> <a href =Recenzované Cory Lewis
18. marca 2003
WWE Crush Hour je hodným titulom takejto česť. Je to veľmi jednoduché; Nečakajte teda. Aj keď sa mu podarí vyplniť potrebu hráča šialene pretekať a vyhodiť veci do vzduchu. Ak ste fanúšikom WWE, potom licencovaní zápasníci, hlasy a samotná úvodná hudba stojí za to za peniaze. A napriek tomu, že je to podradný produkt na boj proti automobilom, hráči, ktorí majú pár dolárov na spálenie a pol hodiny za deň, mohli zistiť, že hodina Crush môže stáť za investíciu.”width =” ”/>

Štruktúra prehliadky je podobná minulým, ale je tu skvelé zvraty: Pretože to je všetko o strate Cena, budete hrať rukavicu zápasov ako svojich oponentov. To udržuje akciu čerstvú od zápasu po zápas, ale bude to znamenať, že budete musieť zakaždým znova naučiť posuvné pohybo ) môžu mať podobné pohyby, ale mapované do rôznych tlačidiel. Našťastie ciele, ktoré ste dostali.

Pretože je to všetko o Cena Losing, budete si hrať rukavicu zápasov ako jeho súperov.

Zároveň sa prekladanie starých záberov WWE do hry necíti tak šikovné, ako to bývalo, najmä keď video živé akcie má nad ňou nepríjemnú hudbu bez komentára, falošných reakcií davu a cenzurovaného rozhodcu a komentátora tváre. Ciele sú tiež trochu nekonzistentné s tým, ako sa snaží prinútiť vás, aby ste znovu prenikli k niektorým zo starých klasických zápasov. Niekedy budete musieť zasiahnuť konkrétny krok, a keď to urobíte, spustí starý klip na vyplnenie toho, čo sa stane ďalej. Inokedy sa musíte niekoho postaviť a zaútočiť a zápas bude hrať celú sekvenciu pohybov, ako je AJ Styles, ktoré zasiahli jeho podpis Pele Kick a rozdrvenie Cena svojím patentovaným štýlom, ktorý by pravdepodobne bol zábavnejší ako sa majú pozerať. Pri viacerých príležitostiach sa jednoduchý pokus o zaútočiť alebo zápasil s klipom, ktorý viedol priamo na koniec zápasu, bez toho, aby sa nevyžadoval žiadny ďalší vstup.

Tail koniec prehliadky hodí niekoľko zábavných curveballov, ktoré neuvidíte, ale celkový balík zostáva vážnym, ale hrubým pokusom urobiť nemožné. Zdá sa, že nemôžete skutočne znovu vytvoriť konkrétne zápasové momenty a hrateľným spôsobom zachytiť drámu a mágiu.

WWE 2K23 Screenshots

Ďalší hlavný režim pre jedného hráča, Myrise, je rozdelený na dva samostatné príbehy. Z týchto dvoch som uprednostňoval zámok, ktorý vás skočil do topánok globálneho pocitu, ktorého talent ho konečne zvýšil na WWE. Jeho príbeh o konflikte medzi pokusom byť sami sebou v porovnaní so snahou byť tým, čo chce stroj WWE, aby ste so mnou klikli viac. Dedičstvo, príbeh debutovania v tieni vašej siene slávy tety, je tiež solídny príbeh o tom, ako sa usilovať o očakávania, a rôzne spôsoby, ako môžu staré rivality a zlé rozhodnutia v rámci vašej kontroly urobiť náročné.

Konflikt medzi pokusom byť sami sebou vs. Čo chce, aby ste so mnou klikli viac.

Oba režimy dávajú váš postup na vrchol karty určité skutočné zameranie. Tam, kde minulý rok Myrise často cítil, akoby som chodil okolo a robil questy jednoducho preto, že tam boli, tento rok vás hlavné vlákno vrhá do veľmi jasných kapitol. . Príbeh je tiež oddelený činmi a ponuka Progress vám ukáže všetky rozptýlenia, do ktorých by ste sa mohli dostať pred prechodom na ďalší.

Otvorenosť minuloročnej Myrise však stále existuje. Medzi zápasmi počas hlavného deja môžete komunikovať s príslušenskými postavami a robiť rozhodnutia, ktoré dokážu určiť, ako končia oblúky príbehu alebo aké vedľajšie úlohy skončíte. Niektoré z nich sú jednoducho jednorazové zápasy, ktoré vám pri prispôsobovaní vašej postavy obchádzajú niektoré body, zatiaľ čo iné môžu byť celým zápasom s viacerými zápasmi. Prial by som si, aby ste tam a späť museli urobiť, aby ste začali veľa bočných sporov, ktoré boli viac ako textové bloky na falošnej platforme sociálnych médií, ale časti, ktoré sú hlasom, sa cítia konzistentnejšie ako v minulom roku ako minulý rok. Nie som si istý, či z toho niečo urobí fanúšikom Myrise, ak ste ešte neboli, ale silný príbeh je základnou herou a som rád.

Pre ľudí, ktorí hľadajú viac prístupu do Superstardom, je vesmír späť a s výnimkou niektorých miernych vylepšení v nástrojoch na budovanie príbehu je to prakticky totožné s verziou 2K22. Pre fanúšikov Classic Mode to znamená, že môžete mať deň v teréne vylepšiť každý detail vašej vlastnej verzie WWE, z relácií, ktoré vyrábate, hviezdy a spory medzi nimi, a dokonca aj pásy, ktoré môžu vyhrať a brániť. Jeho prístup zhora nadol je pre môj vkus príliš veľký, s príliš veľkým množstvom gombíkov, aby sa otočil a nie je dosť odmeny mimo uspokojenia jednoducho robiť túto vec. Uprednostňoval som Superstar Mode počas relatívneho času, ktorý som strávil s vesmírom, takže som mohol dať svoj vytvorený Grappler cez nekonečnú kariéru súperenia a titulných záberov.

Režim GM je môj preferovaný režim SIM Management a tohtoročná verzia je ešte väčšia a robustnejšia ako kedykoľvek predtým. Okrem toho, že nám poskytnete viac značiek na kontrolu, manažérov, s ktorými sa dá pracovať, a na výber karty, teraz sa môžu až štyria hráči pokúsiť navzájom predovšetkým navzájom propagovať vo viacerých sezónnych hrách. Nové prekvapenia ako Shake Up-veľké pasívne schopnosti, ktoré si môžete vybrať po veľkých predstaveniach-pomáha udržiavať vašich oponentov na nohách na nohách. Bonusy, ako je zníženie nákladov na výdrž, ktoré vyžadujú zápasníkov zapojených do určitých druhov zápasov.

Nakoniec, malé zmeny kvality života pomáhajú uľahčiť vidieť výhody určitých akcií nad ostatnými. Niečo ako bonusy popularity, ktoré dostanete za rezerváciu určitej arény, boli v predchádzajúcej hre, ale je to oveľa jasnejšie tu. Konkrétne typy zápasov môžu tiež urýchliť divokosť rivality lepšie ako ostatné, a teraz je to tiež jasne identifikované. Ale zistiť, ako si urobiť populárne, vysoko hodnotené zápasy po dlhých časových obdobiach, je stále strmou krivkou učenia.

Rozsudok

Či už chcete zažiť príbeh inšpirovaný televíznym inšpirovaním mladých zápasových talentov, ktorý sa slávi na sláve, nakrájajte cestu na vrchol vo svojom voľnom čase, absolvujte prehliadku najpkršnejších momentov v kariére jedného z najväčších, kedy to kedy urobil, Alebo iné hlúpejšie odklonenie, WWE 2K23 sa oplatí znížiť. Je to prinajmenšom postupne lepšie takmer vo všetkých smeroch od minuloročného vstupu do tohto boja sa cíti odmeňujúcejšie, flexibilnejšie a následné. Tam, kde to overuje, rovnako ako v MyGM, začína konečne obnovovať pocit, že by sme mohli byť na rampe a sledovať nový zlatý vek zápasových zápasov, robí svoj slávny vchod.

JOHN CENA

16-násobný majster sveta John Cena je oficiálnym krytom Superstar pre WWE 2K23. Dozviete sa viac o jednej z najväčších a najviac milovaných superhviezd WWE.

WWE 2K23 pokrýva športovec

Herné funkcie

WWE 2K23 je plne nabitý ťažkými funkciami, vrátane Wargames, MyGM, myFrakcie, ukážky a ďalších!

WWE 2K23 sa môže pochváliť hlbokým zoznamom hrateľných postáv z celého vesmíru WWE. Kliknutím získate viac informácií o uvedených zoznamoch a superhviezdách, ktoré nájdete v hre.

Správa Ringside #4

Ringside Report 4 – Pokročilé posúvače hry

Správa WWE 2K23 Ringside #3

Správa Ringside 3 – MyFrakcia

Správa WWE 2K23 Ringside #2

Správa Ringside 2 – Prezentácia

WWE 2K23 | Správa Ringside #1

Správa Ringside 1 – Wargames

Základník WWE 2K23

Vesmír WWE je plný rozmanitých obsadení superhviezd, ktoré sa pohybujú vo všetkých tvaroch a veľkostiach. Od vznikajúcich talentov NXT, po legendy a superhviezdy Raw a Smackdown sa WWE 2K23 môže pochváliť hlbokým hrateľným zoznamom lídra v oblasti športovej zábavy.

Zoznam

PRIHLÁSTE SA NA ODBER NÁŠHO NEWSLETTRA

Prihláste sa na odber, aby ste dostali správy a propagačné správy od 2K a jeho pridružených spoločností.

znak, ak nie je poskytnutý ->

Esrb

© 2005-2023 Interactive softvér Take-Two, Inc. 2K, logo 2K a interaktívny softvér Take-Two sú všetky ochranné známky a/alebo registrované ochranné známky interaktívneho softvéru Take-Two, Inc. Všetky programovanie WWE, názvy talentov, obrázky, podoby, slogany, zápasové pohyby, ochranné známky, logá a autorské práva sú výhradným majetkom spoločnosti WWE a jej dcérskymi spoločnosťami. Všetky ostatné ochranné známky, logá a autorské práva sú majetkom ich príslušných vlastníkov. Andre Giant ™ Licencované spoločnosťou CMG Brands, LLC. Macho Man Randy Savage TM Licencované spoločnosťou CMG Brands, LLC. © 2023 WWE. Všetky práva vyhradené.

WWE 2K23

ESRB Teen

WWE 2K23

Rozšírené funkcie, nádherná grafika a konečný zážitok z WWE. Zasiahnite prsteň hlbokým zoznamom superhviezd a legiend WWE vrátane Roman Reigns, „American Nightmare“ Cody Rhodes, Ronda Rousey, Brock Lesnar, „Stone Cold“ Steve Austin a ďalšie!

2K Showcase: Interaktívny športový dokument
Hrajte cez kľúčové momenty a najťažších oponentov 20-ročnej kariéry WWE Johna Cena. A vo franšízovej prvom. Hustle, lojalita a úcta.

Sú to wargames
Wargames obľúbený pre fanúšikov sa debutuje vo WWE 2K23 a dodáva srdečné bludné 3V3 a 4V4 viacerým chaosom vo vnútri dvoch vedľajších krúžkov, obklopených dvojitou klietkou klietky!

Vaša show, vaše voľby
S myGM si vezmite opraty týždennej show a súťažte proti súperom generálnych manažérov o nadvládu značky. Teraz predstavuje viac GM na výber, ďalšie možnosti show, viac sezón, rozšírené zápasové karty a viac typov zápasov až pre 4 hráčov.

Držíš všetky karty
Zhromažďovať a vylepšiť karty superhviezd a legiend WWE, aby ste vytvorili konečnú frakciu a súťažili o globálnu dominanciu v MyFrakcii, teraz obsahujúca online multiplayer!

Definujte svoju budúcnosť v myrise
Prejdite sa cez záclony pre váš debut WWE a formujte svoju kariéru ako superstar WWE s rozhodnutiami, ktoré robíte po ceste cez zreteľné deja – zámok a odkaz.

Vesmír je celý váš
Režim WWE Universe je konečný pieskovisko, ktorý vám dáva na starosti WWE, od zoznamov superhviezd, sporov, šampiónov, týždenných predstavení a ďalších!

Platforma: PS4 Vydanie: 3/17/2023 Vydavateľ: 2K Žáner: Akcia hlas: Angličtina Screen Jazyky: Angličtina, francúzština (Francúzsko), španielčina

Ak chcete hrať túto hru na PS5, bude možno potrebné, aby bol váš systém aktualizovaný na najnovší systémový softvér. Aj keď je táto hra hrateľná na PS5, niektoré funkcie dostupné na PS4 môžu chýbať. Pozri Playstation.com/bc pre viac podrobností.

Funkcie online vyžadujú účet a podliehajú podmienkam služieb a príslušným zásadám ochrany osobných údajov (PlayStationNetWork.com/termíny služieb a PlayStationNetwork.com/ochrana osobných údajov).

Softvér podliehajúci licencii (USA.hracia stanica.com/softwarelicense).

Jednorazový licenčný poplatok za hranie na účte určený systém primárneho systému PS4 ™ a ďalšie systémy PS4 ™, keď sa prihlásia s týmto účtom.

© 2005-2023 Interactive softvér Take-Two, Inc. 2K, logo 2K a interaktívny softvér Take-Two sú všetky ochranné známky a/alebo registrované ochranné známky interaktívneho softvéru Take-Two, Inc. Všetky programovanie WWE, názvy talentov, obrázky, podoby, slogany, zápasové pohyby, ochranné známky, logá a autorské práva sú exkluzívnym vlastníctvom WWE a jej dcérskym spoločnostiam. Všetky ostatné ochranné známky, logá a autorské práva sú majetkom ich príslušných vlastníkov. © 2023 WWE. Všetky práva vyhradené.