Recenzia RADFALL: Strelec s valcovaním krvi s hraním hrania duše-Verge, Zoznámte sa

Zoznámte sa s fanúšikmi, ktorí stále hrajú najhoršie Xbox exkluzívne rok

Mesto rešpektovali upíri a musíte ho oslobodiť od ich priľnavosti. Dokončíte misie, aby ste zistili, ako sa to stalo, a vystopujete a zabíjajú bohov upírov a zároveň pomáhate mestským mestom. Pokiaľ ide o pocit, akoby bol prepustený príliš skoro, cutscenes sa javia ako zástupné symboly so statickými obrazovkami v motoroch a vaša postava robí. Hlavné otváracie cutscenes sú nezaujímavé kreslené obrázky, ktoré sa cítia ako koncepčné umenie.

Najnovšie z Arkane, tím za Deathloop a Dishonored, je sklamaním neporiadok.

9. mája 2023, 14:30 UTC | Pripomienky

Podeľte sa o tento príbeh

Už som sa necítil skutočnou devastáciou hry. Devastácia v stave tejto hry, devastácia, že sa zdalo, že jeden z najlepších štúdií bol nútený vytlačiť produkt skôr, ako bol pripravený, a devastácia v tom, že bude musieť pokračovať v hre. Arkane Austin’s Co-Op Vampire Strelec prvej osoby Prehnanie .

Arkane je štúdio známe pre inovatívne, hry s navrhnutým s hodinami, propagujúce intelekt hráča nad zničením. Zneuctený Korisť . Ich svety sa cítia nažive, temné a jedinečné. To všetko chýba Prehnanie.

Prehnanie Cítim sa ako hra z éry Xbox 360, pokiaľ ide o dizajn aj grafiku. Nikdy som sa nepáčil „pocitu“ hry tak, ako som mal s touto hrou: nepriatelia reagujú na guľky, akoby to boli malé kamienky namiesto výbuchov brokovnice do tváre. Nepriatelia nie sú takí guľky, rovnako ako mobilné steny.

Otvorenie skutočne poskytuje tak málo detailov, nemal som potuchy, kto boli alebo prečo mali právomoci. Zrejme hráte jedného zo štyroch zdanlivo magických ľudí, z ktorých každý hrá presne to isté, s výnimkou prístupu k konkrétnym právomoci a zručnostiach. Moja postava, Jacob, má krásny kúzelný havran, ktorý dokáže zvýrazniť nepriateľov; Vzhľadom na moju posadnutosť všetkými vecami Corvid, bol zjavnou voľbou. Môže tiež zmeniť neviditeľný a použiť silnú ostreľovaciu pušku, ktorá sa okamžite zamkne na ničivé poškodenie. Ostatné postavy, ako je Devinder, používajú roboty a ďalšie zariadenia na boj proti upírom. Layla môže využiť silu čarovného výťahu a privolať svojho mŕtveho upíra bývalého priateľa. Medzitým Remi používa svoje vlastné malé roboty na pomoc zvyšku tímu.

Hra je určená pre družstevnú hru, ale bez verejnej haly bolo často ťažké zažiť hranie s ostatnými. Ocenil som však systém dôveryhodnosti, kde, ak hráte spolu s inou osobou, vybudujete medzi vami trvalé nadšenky a bonusy. .

Súvisiaci

Zatiaľ čo postavy sú všetky úžasné, na hre je nič iné. Zdá sa, že s každým prvkom je problém. Mapa otvoreného sveta nemá zmysel, značky sa nedajú správne umiestniť a často môj kurzor zmizol. Nepriatelia uviaznu v architektúre a neútočia, ani keď vás vidia alebo reagujú, keď ich priateľ zomrie vedľa nich. Ako som už povedal, boj sa cíti krutý kvôli nedostatku reakcie nepriateľov. Upíri sotva spôsobujú žiadne škody alebo predstavujú hrozbu, a kvôli prázdnote mapy – budete sa snažiť nájsť nepriateľov, ktorí bojujú – nikdy sa necítili uväznení. Nie je ani tajné: Plíženie sa za nepriateľmi vedie k žiadnej jedinečnej animácii zastavenia šírenia. Namiesto.

Okrem hlavného obsadenia iné priateľské postavy nerobia nič okrem questov. Svet sa cíti vyčerpaný (ospravedlňte slovnú hračku) života, pretože, ako som už povedal, neexistujú žiadne cutscenes – alebo dokonca rozhovory v cutscenes! – sprostredkovať ľudskú stránku postáv.

Zbrane majú rôzne známky, ktoré sú farebne kódované, priamo z najnudnejších strelcov koristi. Ale rýchlo opustíte zriedkavejšie zbrane s viacerými bonusmi pre zbrane na vyššej úrovni, ktoré spôsobujú väčšie škody. Váš inventár sa rýchlo naplní zbraňami, ale systém inventára je bolestivo neintuitívny: často nie je jasné, ktorá zbraň spôsobuje väčšie škody alebo ktorú ste vybavili. Tiež nemôžete nerobiť zbraň? Bol som skutočne bez reči. . . Je to horšie, keď vám dôjde munícia a snažíte sa rýchlo bicyklovať, povedzme, skôr brokovnicu ako zbraň s veľkým poškodením, ako je to stánková zbraň. A ako som už povedal, zbrane sa cítia hrozne proti nepriatelia, aj keď sa cítia dobre strieľať.

Nedostatok nepriateľov hrá v misiách: často by som si myslel, že by sa vyskytla veľká sada, kde by hra hodila tvrdé alebo povodne nepriateľov na mňa. Namiesto toho by som často zostal sám. Dizajn misie je tiež nezaujímavý. Každý z nich zahŕňa, že vás buď zabije, alebo drží tlačidlo, aby ste niečo urobili. Pohlcujúce SIM Elements Arkane je známe, že chýbajú. . Variety v tejto hre Arkane neexistujú – fráza, ktorej nemôžem uveriť, že píšem.

Milujú Bethesdu’s Vampire Shooter Prehnanie A čo by sa stále mohlo stať

Publikované 7. júla 2023
Na tejto stránke môžeme získať províziu z odkazov na túto stránku.

Hrdinovia Radfall sa čelia proti upírovi

Začiatkom tohto roka Arkane Austin’s Prehnanie vstúpil do panteónu strašných spustení hry. Zaujať svoje miesto vedľa Cyberpunk 2077, Spad 76, Nebo žiadna obloha, A mnoho ďalších, dlho očakávaný exkluzívny Xbox zápasil s výkonom, cítil sa neúplný a bol plný protichodných nápadov, ktoré sa jednoducho nezhromažďovali. Vampírsky strelec vyhodil veľa hráčov od svojho debutu v hre, ale nie každý sa toho vzdal. Niektorí fanúšikovia našli veci, ktoré milujú pod nedostatkami a sklamaním, a dúfajú, že jedného dňa môžu aj iní.

Prečo nás horúci nový redakčný herný trailer nechal cítiť sa studený
Halo Demo ožíva
Cyberpunk 2077je Fantómová sloboda DLC pravdepodobne nezmení osud V

Milujúca Prehnanie napriek všetkému

“Bol som nadšený.” Prehnanie Rovnako ako väčšina ľudí, “povedal používateľ Reddit s názvom Eh_stev3 Kotuku. Deathloop, . EH_STEV3 kúpil zadné vydanie v hodnote 100 dolárov Prehnanie v deň vydania, hral ho hodinu na Steam a potom ho vrátil. Až keď sa o týždeň neskôr vrátili prostredníctvom hry Game Pass, začali si ho skutočne užívať.

Prehnanie Pripomína mi veľa hrania novej hry+ zapnuté, povedzme, Pohraničný alebo podobné, “povedal eh_stev3. “Nezaujímaš sa o to, že príbehy bije toľko, [si] len na brúsenie nepriateľov, získanie úrovne a odomknutie nového výstroja.”. A spravodlivo, že časť HodnotySlučka je pevná.”

Väčšina fanúšikov je zvyknutá na vypočutie posunu od naysayers, keď hovoria takto, dokonca aj v rámci ich Prehnanie skupiny. “Je to veľmi zmiešané,” povedal Luke Lohr, hostiteľ Xbox Expansion Pass Podcast. “Tí, ktorí ho hrali, hľadajú zábavu celkom dobre, pretože tam niečo je.”. Mimo toho však väčšina z nich je odmietavá a reaguje s odfnerom alebo sklamaním. Väčšinou však, Prehnanie Cíti sa zabudnutý.”

Živá služba Arkane Austin, ktorá sa točí okolo mesta Nového Anglicka izolovaného od zvyšku sveta po tom, čo vedecký experiment prepadol, uvoľní gangy upírov na uliciach a ozbrojených kultivujúcich, ktorí ich uctievajú. Korisť a jeho práca na Zneuctený hier.

Hlavná ulica RADFFLR sa objavuje v polovici dňa

Microsoft odhalil Prehnanie S veľkým postriekaním na E3 2021 po zatvorení akvizície vydavateľa hry Bethesda Software. Elegantný filmový príves bol prasknutý štýlom a osobnosťou a veľký predbežný marketingový tlak propagoval hru vždy-zaradenú multiplayerovú hru ako prvý trhák Xbox, ktorý exkluzívne 2023 po nedostatku hier v predchádzajúcom roku. Namiesto toho sa hra začala s brutálnymi recenziami a odporom medzi mediami fanúšikov. “To je šokujúco zlé,” prečítajte si jeden príspevok s takmer 1 000 upvotes na subreddite hry. „Prehnanie .

“Som skutočne prekvapený vitriolovým príjemom,” používateľ Hey_its_Mojo, jeden z Prehnanie’s staunchest defenders on the Arkane Discord, told Kotuku. „Existuje veľa legitímnych sťažností na hru-veľa prvkov sa cítilo, akoby potrebovali viac času a pozornosti, aby sa považovali za vyleštené skúsenosti-však existuje príliš málo hier na rozprávanie štyroch hráčov a hier na pop Prehnanie Vlastne sa proti nim vyrovnáva celkom dobre.”

Radfall – Rook Prvé stretnutie
Radfall – Rook Prvé stretnutie

Mojo hral cez hru viackrát s viacerými skupinami ľudí, niekedy hľadal nové kúsky tradície a budovania sveta a inokedy dokončenie konkrétnych úspechov Xbox. Ukazujú na úspech „výkriku v tme“ ako perfektný príklad toho, čo ich udržuje vracanie. “Čo je skutočne v pohode na tomto úspechu, je to, že to nie je tajný úspech,” uviedli. Stopy, ako ho odomknúť, sú tu pre kohokoľvek, kto je ochotný sa bližšie pozrieť. To len povzbudzuje hráčov, aby venovali pozornosť svetu a vyžadovali, aby ustúpili okolo parku prívesu, kde nájdu ďalekohľad namierený na kopec s pamiatkou na ňom. .

. „Nájdete tiež denník s tradíciou, ktorý má len príjemný vývoj záznamov. [To] vám povie o tom, ako majiteľ prívesu používal Flare Gun, aby vyvolal tohto upíra, aby poskytol výživu v nádeji, že sa stane samotným vampom. Takže všetky stopy sú v hre, aby hráči zistili, ako získať úspech. Nedostatočné hry to robia.

Mesto Radfall je vidieť v noci

. Aj keď to nie je náznak publika na Xbox alebo PC Game Pass, počítaný hráč súbe V tomto bode má v priemere iba 70 ľudí, z počiatočného vrcholu všetkých čias približne 1 500. Uzemnený, . Deathloop, Vydané v roku 2021, stále má viac ako 300 v ktorýkoľvek daný deň.

“Myslím, že rozhovor obklopujúci [Prehnanie] je veľmi hyperbolický, “povedal Reddit užívateľ ilultivá_dig_2520 Kotuku. “Je to ľahká hra vyzdvihnúť a hrať sa s mojou ženou.”. Baví ma aj aspekt rakvice hry. V tomto okamihu sme sa s manželkou presťahovali do , .„Povedali, že keď stále hrajú, väčšinou plavia cez segmenty príbehu, aby sa dostali k lovu upírových hniezda pre lepšie legendárne vybavenie.

Prehnanie Cyberpunk 2077 moment?

V každej dobe života online viacerých hier pre viacerých hráčov prichádza čas, keď je otázkou, či sa predčasne zabije alebo sa vydá na prehliadku vykúpenia vďaka častým záplatám, sezónnym aktualizáciám obsahu a prípadným rozšíreniam. bolo také zlé, keď prvýkrát Square Enix hru zavrel a reštartoval ju ako . Teraz fanúšikovia často očakávajú, že ďalšie väčšie rozpočtové živé hry, ktoré stiahnú podobné výkony. Nejaké ako Spad 76 robiť. Iní majú radi Hymna nie.

Prehnanie . Ale pokrok sa stal. Hra dostala od mája dve hlavné záplaty, ktoré sa zaoberali chybami a vyváženými stretnutiami s hráčmi, ktoré sú príliš ľahké. Prehnanie . .

Zatknutý krvný mesiac visí na meste Radfall's Town

Ak sa nakoniec môže dostať k a dobrý . Prehnanie V súčasnosti sleduje iba pokrok v príbehu pre hostiteľského hráča, veľký problém pre hru pre viacerých hráčov. Neexistuje tiež spôsob, ako cestovať medzi svojimi dvoma mapami otvoreného sveta, čo núti hráčov, aby začali znova, ak sa chcú vrátiť, aby preskúmali prvé miesto viac. “Jedna skutočná sťažnosť, ktorú mám, je vyskakovacie okno, ktoré nemôžete deaktivovať, keď dokončíte misiu, ktorá vám povie, že ste ju dokončili a že si môžete rýchlo cestovať alebo ESC,” Ich partner, povedal . . Toto je doslova jedna vec, ktorá ma najviac frustruje.

Microsoft nespomenul Prehnanie Počas svojho veľkého leta 2023 Xbox Showcase a hra v súčasnosti nemá cestovnú mapu, ktorá je teraz základom najčastejších hier,. Kto vie, či nové príbehy, misie, režimy alebo kozmetika – hlavné zberateľské predmety hry – by mohli vyhrať nad novými hráčmi. Určite by to však prinútilo tých, ktorí už naliali desiatky hodín Prehnanie .

Prehnanie

RAD, upír, ktorý sa dal dostať preč od tímu postáv, ktoré stoja nad ňou, s zbraňami, ktoré sú pripravené uhasiť svoju existenciu

. Radfall pokračuje v Arkaneho dedičstve starostlivo vypracovaných svetov a pohlcujúcich Sims. Redfall prináša tejto akčnej strelcovi založenej na príbehu podpisovú hranie štúdia.

Prívesy a hranie

Výber hier dostupných s Xbox Game Pass vrátane Minecraft Legends, Everspace 2, NHL 23 a Eiyuden Chronicle: Rising

.

Odhaľte pravdu, odložte späť rešpekt

Layla, Devinder a Jacob sa priblížia k plávajúcemu upíru na verande

Nekonvenčné hrdinovia verzus noc

Layla chráni tím svojimi telekinetickými silami

Otvorený svet rešpektu

Zatknuté slnko sa objavuje cez plážové lode v vyschnutom doku

Zabíjať

. Spoluhráči môžu vyskúšať rôzne načítanie hrdinov a kombinovať svoje silné stránky, aby prekonali upírsku légiu a ich plody maniakálnych stúpencov.

• Devinder sa uškrnul, zatiaľ čo drží drevenú strelnú zbraň

Devinder Crousley je kryptozoologista a ctižiadostivý vynálezca. Jeho nedávne knižné turné ho vyložilo na rešpekt, tesne predtým, ako stmavla. Po rokoch snahy o vytvorenie špičkovej techniky na lov nadprirodzených javov, všetko sa konečne začína klikať. . Keď ich kladie na používanie bojových upírov, dokumentuje každý krok na ceste. .

Layla Ellison sa presunula na rešpekt z Wisconsinu. .

Remi de la rosa

. . S pomocou kohorty robotov je odhodlaná pomôcť zachrániť preživších rebríkov a eliminovať všetkých nepriateľov, ktorí jej stoja v ceste.

Jacob Boyer je bývalý vojenský ostrostrelec, ktorý bol poslaný na redakciu tesne pred tým, ako Slnko stmavlo ako súčasť elitnej súkromnej bezpečnostnej sily. . . Vyhľadajte záhadný, roztrhaný Raven krúžiaci nad hlavou – možno ho neuvidíte, ale Jacob bude v blízkosti.