Recenzia filmu Peter Pan & Wendy (2023) | Roger Ebert, Peter Pan & Wendy Review-Jude Law sa bavil v takom reinvencii | Walt Disney Company | Strážca

Mladistvé krajne pravicové šialenstvo už kňučali o rozmanitosti filmu (Tinkerbell hrá biracial herec Yara Shahidi, v očarujúcej podobe a stratení chlapci sú teraz stratený spojte koherentnú vetu. Pre nás ostatných sú body hovoriacich bodov nedostatok, film na strednej úrovni, ktorý nikdy celkom nenájde dosť na to, aby sa odlíšil od preplneného balenia. Zákon je ACE Lowery’s Ace, ktorý poskytuje plnohodnotné predstavenie ako rozpadnutý háčik, herec ďalej lemoval do jeho 50 rokov s rolami Scuzzier, ktoré podvracia aroganciu svojej mládeže na obrazovke (naposledy bol tak účinný ako klamný manžel v 2020. Knotty Manželstvo Dráma Nest a zlodej v roku 2014 na štíhlej ponorkovej thrilleri Čierne more, ďalšia námorná priadza). Niektoré, ak nie dosť, textúru jeho vzťahu s Petrom, ten, ktorý hral ako sebecký a pútavý egotista, takmer fascinujúco sa otočil do darebákového stavu.

Peter Pan & Wendy

. Dobrý kúsok publika tohto filmu to dá na očakávanie, že uvidí prehodnotenie situácií v oblasti živej činnosti, ktoré poznajú a milujú z funkcie Disney Cartoon z roku 1950, ktorá sa jednoducho nazývala „Peter Pan.„Spolupájateľ a režisér David Lowery nezmierte nostalgickou známosťou, hoci niektorí diváci (ako je tento) si môžu želať, aby sa proti nemu pevnejšie tlačil. Bolo veľa remake, reštartov a prehodnotení Peter Pan, ale žiadne, ktoré otočí príbeh zvnútra alebo si ho vyberie – nie dokonca ani „Hook“ Stevena Spielberga, ktorý nakoniec kruhy späť do “nikdy nestratíte s vnútorným dieťaťom.„

Príbeh začína tým, že Wendy Darling (Ever Anderson) vedie svojho mladšieho brata Johna (Joshua Pickering) a detským bratom Michaelom (Jacobi June) v hre, ktorá zahŕňa zápasy Swashbuckling Sword, nasledované pár pekných okamihov medzi deťmi a ich rodičmi (Molly Parker a Alan Tudyk). . . Na druhej strane sa stretávajú a spriatelil sa so stratenými chlapcami (zdanlivo modelovanými na katalógových ježnoch v Bennetone v „Hook“), ako aj s domorodou Americkou princeznou Tiger Lily (Alyssa Wapanatahk, členom Bigstone Cree Nation), ktorá bola Strávna cena v karikatúre Disney, ale dostane tu akčnú heroinnú makeoveru, doslova jazdí na záchrane pri viac ako jednej príležitosti.

!. Zákon hrá túto postavu ako viac neurotickú komiksovú postavu s osobnými problémami ako desivý darebák (hoci diváci sa budú stále chcieť skryť za nábytkom, keď si objedná, keď si nariadi, aby milé deti utiekli)). .., Vytváranie príbehu o pôvode zlého chlapa postavy tak relatívnym, že sa zdá byť hrozivejší ako odporný. Jim Gaffigan, ktorý sa formuje ako herec na úrovni Johna Goodmana, hrá Hook’s Sidekick Smee ako emocionálne pomliaždeného, ​​podráždeného podložia, Schlump, ktorý má určite svoje chyby, ale je rozmazaný hlavne preto, že je ohromený tým, že musí uspokojiť šéfa, ktorý si myslí, že si myslí Riešenie zlej morálky je hádzať viac ľudí cez palubu. .

Každé predstavenie v tomto filme je dobré, niekedy viac ako dobré a málo sa dá povedať proti filmovej tvorbe, ktorá siaha od pekného kalendára až po skutočne inšpirované (aj keď existuje veľký problém s jedným aspektom klasifikácie osvetlenia/farby; pozri nižšie ). . Ale celá vec má závan zmeškanej príležitosti a niekedy by vás mohlo čudovať, či sa Lowery a jeho spoluautor Toby Halbrooks chceli ponoriť hlbšie, ako vedeli, že Disneyho autorské práva, riadiaci pracovníci predaja tovaru, by to povolilo. V tomto je skutočne podvratná satira „Peter Pan“ satira, ktorá sa má vyrobiť zo vzťahu Peter-Tinkerbell: Je to malá, nemá žena, ktorá v podstate nemôže urobiť nič, pokiaľ nepoužije charizmatického chlapca, ktorý odmietne vyrastať ako svoj nástroj.

. Ale to nedotkne ani neobjavuje svojho okamžitého podnikového predchodcu, ako to urobil jeho „Pete’s Dragon“. A sú to míle odstránené z niečoho ako „The Green Knight“, čo bolo radikálne podľa komerčných štandardov kina, ovplyvňujúce trochu umeleckého droggy mystiky a povzbudzujúce divákov, aby sa hádali o tom, aké kľúčové momenty a obrázky .

Malé deti si to pravdepodobne budú páčiť, s morálkou a závermi pred spaním. Malo by sa však tiež povedať, že oni a ich rodičia by mohli byť frustrovaní nočnými scénami, ktoré boli tak slabé a kalné v mojej spotrebiteľskej (ale profesionálne kalibrovanej) televíznej scéne, ktorá nebola pre dialógovú stopu (a titulky), by to bolo bolo ťažké povedať, čo sa dokonca deje. Počiatočný pohľad na Neverland v noci je snehová guľa naplnená kávou. Bol to problém s mnohými špeciálnymi efektmi založenými na trháku v období streamovania, vrátane poslednej sezóny „Game of Thrones“ a po určitom bode si nemyslím, že „potrebujete drahšiu televíziu“ alebo „problémom je nízka šírka pásma“ je prijateľná dusenie. Ale odbočím.

Lowery začal ako funkčný režisér s nezávislými drámami o hodnoverne skutočných ľuďoch, vrátane „St. Nick „a„ Ain’t Them Bodies Saints “a vydal viac filmov v tomto duchu (vrátane nádherného„ starého muža a zbrane “). Ale tiež vyradil výklenok ako re-interpret rozprávok a mýtov. Niektoré sú založené na už existujúcom podnikovom IP (duševné vlastníctvo) so vstavaným multigeneračným publikom, ako je tento film a „Pete’s Dragon“, a urobil ďalší, ktorý čerpá zo skutočnej mytológie, “The Green Knight.„Jeho verzia„ Peter Pan “je najmenej z tohto triptycha, škádlenie intimácií, že otočí príbeh Petra Pana hore nohami a potriasol ho, až kým každá posledná nugget nevypadne nevypadne, ale nikdy nechodí tak ďaleko. .

.

Peter Pan & Wendy Review-Jude Law sa zabaví v takom obnovovaní

Benjamin Lee

Jude Law v Peter Pan & Wendy

Stále viac zhnitý trend premeny klasických animácií Disney na úbohé živé akcie alebo fotorealistické, remake vyzerá tak, aby dosiahol svoj nadr s budúcim mesiacom vydaním malej morskej panny, už vírusovej nočnej mory za strašné potvrdenie, že pridanie pier do oboch krabí A ryba je skutočne zločinom proti ľudskosti. Jeho blížiacu sa škaredosť pomáha prinajmenšom pri tom, aby sa tento mesiac v porovnaní s týmto mesiacom stal omnoho viac tichým vydaním infenzívne jemného Petra Pan & Wendy.

? To som ja, Margaret Review – Judy Blume Adaptácia je víťaz

V tejto fáze sa zdá byť hlúpe spochybniť potrebu takejto veci, vzhľadom na to, že je to drvivá komerčná nevyhnutnosť, ale je nemožné sledovať ešte ďalší pohľad na Impish Hero JM Barrie bez toho, aby sme sa čudovali, prečo sme tu znova. . Len za posledných 20 rokov sa PJ Hogan odišiel s Peterom Panom z roku 2003 (hlavný, takmer 100 miliónový flop), Joe Wright to skúsil znova v roku 2015 s radikálnejšou panvicou (ďalšie masívne zlyhanie, tentoraz sa hovorilo, že bude mať cenu náklady Štúdio takmer 150 miliónov dolárov), Benh Zeitlin išiel ešte radikálnejší s ohromujúcim Wendy v roku 2020 a s oveľa menšou fanfárou sme tiež videli sériu Syfy v roku 2011, veľmi šialené živé prepísanie 2014 na NBC, 2020, polo-homage 2020. Poďte preč s Angelinou Jolie a Little-Cheat The Losen Girls z roku 2022. Bolo to bombardovanie, najmä vzhľadom na to, koľko z nich bolo, ahem,.

Zatiaľ čo Peter Pan & Wendy nie je tak starostlivo vypracovaný ani tak emocionálne transcendentný ako drak Pete, stále predstavuje solídny koncert „pre nich“. Lowery, spolu so spoluautorom, dlhoročným spolupracovníkom a bývalým členom polyphonic Spree Toby Halbrooks, rozpráva príbeh väčšinou známymi údermi iba s niekoľkými vylepšeniami, s ňou Wendy Darling (Pôsobivá dcéra Milla Jovovichovej Ever Anderson), ktorá s ňou cestuje do Neverlandu Dvaja bratia a jej neslávny sprievodca Peter Pan Pan (Alexander Molony), legenda o príbehu oživená. Zatiaľ čo tam prepadajú s kapitánom Hookom (Jude Law) a stretávajú sa s ostatnými deťmi, ktoré odmietajú obmedzenia veku.

Mladistvé krajne pravicové šialenstvo už kňučali o rozmanitosti filmu (Tinkerbell hrá biracial herec Yara Shahidi, v očarujúcej podobe a stratení chlapci sú teraz stratený spojte koherentnú vetu. Pre nás ostatných sú body hovoriacich bodov nedostatok, film na strednej úrovni, ktorý nikdy celkom nenájde dosť na to, aby sa odlíšil od preplneného balenia. Zákon je ACE Lowery’s Ace, ktorý poskytuje plnohodnotné predstavenie ako rozpadnutý háčik, herec ďalej lemoval do jeho 50 rokov s rolami Scuzzier, ktoré podvracia aroganciu svojej mládeže na obrazovke (naposledy bol tak účinný ako klamný manžel v 2020. Knotty Manželstvo Dráma Nest a zlodej v roku 2014 na štíhlej ponorkovej thrilleri Čierne more, ďalšia námorná priadza). .

Film Loweryho však väčšinou hrá v bezpečí, iba mierne remixuje rytmy, ktoré poznáme príliš dobre, zabalí ich do dostatočne pekného balíka, ktorý sa odhodí stranou a zabudnutý. V žiadnom prípade to nie je najkrajší výlet, ktorý sme podnikli do Neverlandu, ale my sa všetci modlia, že je posledný.

• Peter Pan & Wendy je teraz k dispozícii na Disney+

Preskúmajte viac o týchto témach

• Walt Disney Company