Zápory

• – Manipulatívne mikrotransakcie
  • – Nadmerné brúsenie

. Zistite viac o tom, ako testujeme, analyzujeme a hodnotíme.

Každý deň kontrolujeme viac ako 250 miliónov výrobkov, či neobsahujeme najlepšie ceny

Diablo nesmrteľný nie je zďaleka taký zlý, ako by mohol byť bezplatný Diablo. . Budete sa musieť brúsiť na cestu k víťazstvu, najmä ak sa rozhodnete minúť peniaze za hru. .

A predsa pre všetky jeho chyby sa mi nakoniec páčilo Diablo nesmrteľné viac, ako som ho nepáčil. Stále má všetky veci, vďaka ktorým séria funguje, od svojej akčnej hry, až po jej otvorené prispôsobenie postavy, až po svoj silný zmysel pre nastavenie, až po nekonečný prúd zaujímavých koristi. V skutočnosti má Diablo nesmrteľný dokonca aj niekoľko šikovných zvratov, ktoré dúfam, že Blizzard drží na mieste pre Diablo IV.

Ak ste sa obávali, že mechanika F2P by podkopáva Diablo nesmrteľného, ​​potom boli vaše obavy oprávnené. . .

Diablo Immortal Review: Specifs

PC, mobilný

Cena: Zadarmo hrať, s mikrotranciami

Dátum vydania: 2. júna 2022

Akcia/RPG

Diablo nesmrteľná recenzia: hranie

Pre lepšie alebo horšie je, že Diablo Immortal hrá veľmi podobne ako Diablo III. Vytvoríte postavu z jednej zo šiestich tried: barbar, križiak, Demon Hunter, Wizard, Monk alebo Necromancer. Po výbere sexu vašej postavy a prispôsobení niektorých detailov vzhľadu skočíte do Dark Fantasy World of Sanctuary, kde si budete hacknúť a preťať cestu všetkými armádami, ktoré peklo môže vyhodiť do cesty.

Schéma riadenia je tu trochu iná v závislosti od toho, či hráte na mobilnom telefóne alebo PC, ale základný koncept je rovnaký. . Boj nie je taký hlboký, ale je uspokojujúci a vyžaduje si trochu taktické myslenie, najmä keď sa ocitnete obklopení démonickými hordami a potrebujete vyvážiť špeciálne schopnosti Cooldowns a obmedzené skrýše lektvary.

Základná hrateľnosť Diablo Immortala je v podstate rovnaká ako to, čo by ste našli v prvých troch hrách Diablo Games. Pretože Diablo je v prvom rade mobilná hra, akcie sa zdajú byť o niečo menej presné, budovanie charakteru sa zdá byť o niečo menej podrobné a existuje všeobecný pocit, že hra vám dáva veľa voľného priestoru na kompenzáciu dotykových ovládacích prvkov. To však nie je hrozná vec, pretože ťažkosti sa časom stále zvyšujú.

V typickej móde Diablo budete tiež zbierať korisť, ako idete – veľa koristi. . . Namiesto toho, aby ste len predali zbytočné vybavenie, môžete ho zošrotovať na diely a pomocou týchto častí zmocniť výstroj, ktorý chcete ponechať. To vám dáva stabilný zmysel pre progresiu a dokonca vám umožní plánovať dlhodobé stratégie charakteru okolo určitých výkonných kusov zariadenia.

. Zabíjanie démonických hordí sa cíti uspokojivé; V triedach charakteru, schopnostiach a potenciálnych stavbách je veľa rozmanitosti; Je tu veľa zaujímavých koristi, ktoré nájdete. .

Diablo nesmrteľný prehľad: mechanika F2P

. . Diablo Immortal nie je v žiadnom prípade také zlé, ako sa hrá hry na hranie, ale každý mechanik F2P slúži skôr na bránenie hre, než aby ju vylepšil.

Po prvé, nemusíte platiť peniaze v Diablo nesmrteľné, ak sa vám to nebude páčiť. Stále budete môcť zažiť celý príbeh, nájsť veľa koristi a zúčastniť sa všetkých vedľajších aktivít. .

. .) Na rozdiel od pravidelných titulov Diablo, Diablo Immortal občas zastavuje pozemok mŕtvych v jeho stopách a nedovolí vám pokračovať, pokiaľ nestretnete ľubovoľnú prahovú hodnotu úrovne. To by nebolo také zlé, s výnimkou hry vážne obmedzuje spôsoby, ako môžete každý deň zarobiť zmysluplné sumy XP. Po niekoľkých časovo obmedzených misiách sú vaše možnosti do značnej miery „spúšťajte rovnaké dungeóny znova a znova“ alebo „Kúpte si Battle Pass.

(Hovorí sa, že hra Game-Out odporúča kupovať bitku ako efektívny spôsob zvýšenia vyššie.)

To je, samozrejme, kde sa dopadajú všetky dravé F2P nezmysly. Hra má asi päť alebo šesť rôznych mien a nie je vôbec jasné, čo môžete zarobiť a ktoré musíte kúpiť. Battle Pass stojí od 5 do 15 dolárov, v závislosti od toho, koľko kozmetických položiek chcete – ale existujú dve ďalšie predplatné „denná odmena“, ktoré stoja 10 a 20 dolárov. Ak chcete zarobiť každú odmenu, ktorú vám hra ponúka, pozeráte sa na 45 dolárov hneď z netopiera.

Packs prémiovej meny sa pohybuje od 1 do 100 dolárov. Existujú tiež „zväzky“, ktoré sa cítia obzvlášť chamtiví, dokonca aj podľa štandardov F2P. Po dokončení každého hlavného dúchového dungeon. . V čase písania, ak by som si kúpil každý zväzok, ktorý mi hra ponúkala, bol by som 46 dolárov. Keby som to kúpil na vrchole bitky, pozeral by som sa na 91 dolárov. Majte na pamäti, že si môžete kúpiť prvé tri hry Diablo a hrať ich rovnako, ako sa vám páči za 70 dolárov, celkom.

V obrane Blizzardu nemusíte kupovať nič z toho a ja si predstavujem, že väčšina ľudí nebude. .

Diablo Immortal Review: Príbeh

Diablo Immortal vyzdvihne tam, kde Diablo II skončil. Aby sa zabránilo démonovi Diablovi a jeho kohortám vyhrážať sa fantasy sveta svätyne, archanjel Tyrael zničil Worldstone: artefakt obrovskej moci. . .

Mám dve mysle o príbehu v Diablo nesmrteľne. . Dozviete sa viac o mestách a civilizáciách Sanctuary a dlhoroční fanúšikovia ocenia portréty od postáv ako Xul Necromancer a King Leoric Tristram.

Na druhej strane, samotný príbeh je takmer porazeným doplnkom Diablo II. . Nový príbeh porazí, aby sa „našli MacGuffin; zničiť MacGuffin “sa opakoval štyrikrát alebo päťkrát. Zaujímalo by ma tiež, či Blizzard použije ten istý vzorec na pridávanie nových oblastí v budúcnosti.

Diablo Immortal Review: Výkonnosť

Ako Diablo Immortal vyzerá a cíti, závisí od toho, či hráte verziu s úplným uvoľňovaním na Android/iOS alebo na otvorenej beta beta na PC. (Synchronizácie údajov ukladania medzi nimi, takže sa nemusíte zaviazať k jednej alebo druhej.)

Na mobile sa hra môže pochváliť pôsobivou grafikou a solídnym výkonom. Na to však budete potrebovať dosť výkonný telefón. Na mojom Pixel 4A sa hra občas rozpadla a zaostávala a stroj bežal extrémne horúco. Je tiež ťažké sledovať všetky akcie na takej malej obrazovke, najmä ak potrebujete zacieliť na špeciálne schopnosti. Môžete to trochu zmierniť hraním na tablete a pomocou ovládača – ale potom môžete tiež hrať na počítači.

Verzia PC však stále nie je v poriadku. . Animácie pre postavy, ktoré nie sú hrami, sú smiešne, najmä spôsob, akým bežia. . . Dokážete si predstaviť, aké zábavné je to, keď ste uprostred intenzívneho behu Dungeon.

Na druhej strane, zvuk je podľa obvyklých štandardov Diablo, ktoré príjemne atmosférická hudba na pozadí a veľa slušných hlasových konaní.

Diablo Immortal Review: Verdict

Neznášam Diablo nesmrteľného, ​​aj keď si predstavujem, že niektorí hráči budú. . Ale ak (a to je veľké „ak“), môžete to prekonať, pod ňou je rocková solídna hra, s uspokojivou hrateľnosťou a množstvom rôznych aktivít na vykonávanie.

Ak ste nikdy predtým nehrali sériu Diablo, pravdepodobne to nie je miesto, kde začať. Namiesto toho by som odporučil Diablo III, ktorý môžete skutočne vyskúšať zadarmo na PC. Pre fanúšikov Diabla, nesmrteľná stojí za to sa pozrieť, aj keď sa upozorňuje, že hra chce veľa času – alebo najlepšie veľa vašich peňazí.

Marshall Honorrof

Marshall Honorof je hlavným redaktorom Tomovho sprievodcu, dohliada na pokrytie herného hardvéru a softvéru na stránke. Pochádza z pozadia vedeckého písania, študoval paleomamalógiu, biologickú antropológiu a históriu vedy a techniky. Po niekoľkých hodinách ho nájdete, že praktizuje taekwondo alebo robil hlboké ponory na klasických sci-fi.

Moje prsty by ma boleli celé hodiny po hraní Diabla nesmrteľného; Moje ruky nestrávili tak veľa času stočené okolo môjho telefónu týmto spôsobom v rokoch. Napriek bolesti, ktoré moje starnúce ruky trpeli počas mojich prvých pár dní nesmrteľným, stálo to za zábavu, ktorú som mal. Hra hlavná akcia/RPG Smash and Loot Gamera série robí prechod úžasne na mobil vďaka responzívnym ovládacím prvkom určeným na prenosné hry a dodržiavanie pamiatok a zvukov franšízy. Vďaka tomuto mobilnému faceliftu prichádza model, ktorý sa dá hrať, väčšina z nich sa môže vyhnúť míňaniu peňazí, ale niektoré konkrétne časti jeho speňažného modelu túto hru zapadnú. To je sklamanie, pretože hra ponúka inak silný zážitok.

Nesmrteľný sa cíti ako moderná hra Diablo tematicky a esteticky a často mi pripomína veľkú mobilnú verziu Diablo 3. Výber medzi šiestimi dostupnými triedami – barbarom, čarodejníkom, Demon Hunterom, Necromancerom, Crusaderom alebo Monkom – čoskoro hľadáte črepy rozbitého Worldstone, dôležitá pamiatka z predchádzajúcich hier. Napriek nesmrteľnému, ktoré sa konalo za 20 rokov medzi udalosťami Diablo 2 a Diablo 3, príbeh je prekvapivo zrelý s úchvatnou tradíciou. Cieľom démona menom Skarn je naplniť energetické vákuum po tom, čo padli Diablo a Baal, čo spôsobilo viac chaosu pre nikdy neoprávnené lietadlo svätyne. Klasické postavy ako Deckard Caine Return, zatiaľ čo nové tváre ako Jin a Rayek rozširujú zavedené rozprávanie Diablo spôsobom, ktorý si vážim.

Hranie Diablo Immortal je liečba; Intuitívne a responzívne dotykové ovládacie prvky sú jedny z najlepších, ktoré som použil v mobilnej hre, s výnimkou drobných škytaviek. Zručnosti sa dajú vykonať dotykom v blízkosti virtuálneho tlačidla a zameraním sa potiahnutím palca. Spustenie ohnivej gule alebo prerušovanie vašej postavy do démonickej hordy týmto spôsobom sa cíti skvele. Stále však existuje priestor na zlepšenie detekcie zásahov pri niektorých útokoch na diaľku, ktoré chýbajú, keď sa objavia v cieli, čo spôsobuje niekoľko frustrujúcich okamihov v horúcom bitke.

Adventovanie okolo zón svätyne odhalte ostatných hráčov, ktorí to vytiahli s príšerami, a zdôrazňujúc, že ​​nesmrteľný je od prírody mmo. Aj keď táto voľba dizajnu obetuje tradičnú náhodnú generáciu mapy sveta, rád som si rád, ako sa každá zóna žije, so skutočnými ľuďmi, ktorí naplnia túto oblasť. Nesmrteľné obsahuje veľa spôsobov, ako sa zoskupovať s ostatnými. . Páči sa mi spojiť skupinu, aby som spustil na mieru na mieru štvorčlenných žalárov alebo sa dokonca spojil s niekým za behu, aby vyčistil odmeny v tejto oblasti a vyradil pár questov na Battle Pass.

Ako hra zadarmo, Diablo Immortal má niekoľko možností speňaženia. . Prémiový bojový priechod (spárovaný s bezplatnou odmeňovacou dráhou) a kozmetika na predaj v obchode patria medzi menej rušivé výdavky, implementované spôsobom, ktorý sa necíti vykorisťovateľný. Čo sa však týka, sú však určité položky pre hráčov bezplatne obmedzené, ale dostupné za poplatok za skutočné peniaze. Tieto hrebeňa poskytujú legendárne drahokamy s premenlivými radmi hviezd a štatistikami, ktoré majú veľmi prospech progresia koncovej hry. Nielenže je tento špeciálny hrebeň veľmi ťažký pre hráčov, ktorí nie sú platení, ale pravdepodobnosť, že vysoko kvalitný klenot klesá, aj keď míňate dostatok peňazí, je táto časť systému bezplatného hrania nechutný. Vzhľadom na to, ako ma teší väčšina ostatných aspektov Diablo nesmrteľného.

Hľadal som podstatný zážitok z Diabla, ktorý by som mohol hrať na svojom telefóne s nesmrteľným a často dosahuje tento bar. Aj keď sa nevidím, ako sa dostávam hlboko do koncovej hry, pokiaľ Blizzard nevyrieši problémy s legendárnymi drahokamami, stále plánujem tráviť hodiny v Diablo nesmrteľné, vyrovnávať postavu v každej triede a hrať sa, až kým mi nebude ma bolesť.