Metal: Hellsinger Reviews – OpenCritic, Metal: Hellsinger Demo

Programvara med licens (USA.PlayStation..

Jag kommer sannolikt inte att komma ihåg min minut frustrationer med spelet några månader från och med nu, men jag kommer ihåg “upplösning”, ett tvåfjädrar med katartiska sång från Björn “Speed” -strid av markarbete, helvetets rike som kallas Nihil, Och hur min hagelgevär utplånade fiendernas vågor där. Jag är så glad Metal: Hellsinger slutar med löfte om mer som kommer för att jag redan vill ha mer från den här serien.

Game -skiva

Det rytmiska samspelet mellan Metal: Hellsingers rip-broring soundtrack och frenetic action är en magisk sammansättning. Läs fullständig recension

Thesixtax

Metal: Hellsinger är exakt vad jag hoppades att det skulle bli – en bollar till väggen, headbanging, visceral upplevelse som spikar det estetiska och känslan av förutsättningen. Ljudspåret är utmärkt och passar perfekt inställningen och berättelsen, och allt bärs av en intressant och välprövad berättelse. Även om du inte är ett stort fan av metall (och varför i helvete skulle du inte vara det?) Detta är en utmärkt rytmskytt som absolut dödar. Läs fullständig recension

Metal: Hellsinger är en djävulskt roligt skytt som sätter fokus på en svindelande handling till rytmen i musiken och lindar den med mekanik som ger den djup. Det har inte många nivåer och allt handlar om att upprepa dem för att uppnå högsta poäng och klättra i rankningen, något som inte kommer att övertyga alla spelare. Granskning på spanska | Läs fullständig recension

Hämndens takt
. .
Metal: Hellsinger är en rytm FPS, där din förmåga att skjuta till takten kommer att förbättra din spelupplevelse. Ju mer synkroniserad du är med rytmen, desto mer intensiv blir musiken och desto mer förstörelse kommer du att orsaka.

Få en smak av helvetet
I den här demonstrationen kommer du att slåss genom Stygia utrustad med demoniska vapen inklusive Paz the Skull, Your Sword, Pistols och Shotgun, var och en med sin egen ultimata förmåga.
.

Ett arsenal av metallikoner och en episk berättelse
I hela spelet, upplev hela listan över metallikoner, som Matt Heafy (trivium), Randy Blythe (Guds lamm) och Tatiana Shmailyuk (Jinjer).
. Erövra sedan topplistorna eller utmana dina vänner att slå din poäng i hela spelets utmaningsläge.

Online -funktioner kräver ett konto och är föremål för servicevillkor och tillämplig integritetspolicy (PlayStationNetwork…

.PlayStation..

Du kan ladda ner och spela detta innehåll på den huvudsakliga PS5 -konsolen som är associerad med ditt konto (genom inställningen “Console Sharing and Offline Play”) och på andra PS5 -konsoler när du loggar in med samma konto.

. Alla rättigheter förbehållna. “Metal: Hellsinger” och “Funcom” är varumärken eller registrerade varumärken från Funcom Oslo, som i U.S, Norge och/eller andra länder. Alla logotyper, karaktärer, namn och distinkta likheter därav är immateriella rättigheter till Funcom Oslo som om inte annat anges. Alla andra varumärken tillhör deras respekterade ägare.