Ako riadiť ústne slovo Nilan Peiris (CPO of Wise), ChannelCrawler – najväčšia databáza tvorcov YouTube

. S ChannelCrawler môžete filtrovať pre konkrétnych tvorcov, vytvoriť zoznamy kanálov a získať kontaktné informácie, ako je e-mail. . !

Nilan Peiris je hlavným produktovým riaditeľom spoločnosti Wise, jednou z najrýchlejšie rastúcich (a ziskových) technologických spoločností na svete. . V dnešnej epizóde diskutujeme:

• Taktické rady týkajúce sa hnacieho slova úst (WOM)

(00:00) Nilanovo pozadie

(03:27) Stručný prehľad o múdrych

(06:11) Ako sa meria ústne slovo

(07:56) Prečo sa Wise naklonil do wom

(10:21) Prečo Wise postavil svoj WOM pohyb pomocou metódy NPS

(18:55) Ako sa dostať na 9 alebo 10 na stupnici NPS

(23:24) Pomocou metódy „Working Backward“ v Airbnb

(25:45) Ako je múdre ponúknuť drasticky nižšie poplatky za prevod peňazí

. iracionálne dôvody za odporúčaniami

(34:11) Prioritné šťastie zákazníka

(48:06) Ako múdry poskytuje 10x lepší bankový zážitok

(57:54) Ako múdre riešia miestne predpisy v ich palubnom toku

(1:09:13) Bleskové kolo

Odkazované:

Výroba a marketing od spoločnosti https: // Penname.co/. V prípade otázok týkajúcich sa sponzorovania podcastu e -mail [chránený e -mailom] .

.

.železnica.

Niektorí ľudia sa zameriavajú na mieru konverzie, napríklad: „Urobím to naozaj, naozaj úhľadný.„A to je super. . . . .

. Dnes je môj hosť Nilan Peiris. Nilan je hlavným produktovým riaditeľom spoločnosti Wise, kde je už viac ako 11 rokov, v podstate od začiatku cesty. . . . Asi 70% ich rastu prichádza cez ústne slovo. A v našej konverzácii Nilan presne rozoberá, ako urobili ústa s ústami tak úspešné pre svoj produkt. . . A tak s tým prinávam Nilan Peiris, po krátkom slove od našich sponzorov.

. So všetkými potrebnými nástrojmi, to všetko v jednej jednoduchej platforme, Pendo uľahčuje odpovedať na kritické otázky o tom, ako sa používatelia zaoberajú vašim produktom, a potom tieto poznatky premenia na akciu. Vďaka analytike produktov, nízko-kódovým sprievodcom v aplikácii, spätnou väzbou od používateľov a opakovaním relácií, prispôsobiteľnými cestovnými mapami a AI generovanými poznatkami a kampaňami je Pendo jediným riešením, ktoré potrebujete na zostavenie, prepravu a optimalizáciu úspešného pohybu pod vedením produktu. . . P.., Chcete urobiť know-how vedený produktom o krok ďalej? . Dozviete sa viac a zažite silu platformy Pendo dnes v Pendo.IO/Lenny. .IO/Lenny.

Túto epizódu vám prináša spoločnosť Wix Studio. . Už máte veľké nápady pre web, ale máte nástroje na oživenie svojej ambicióznej vízie? Poviem vám o Wix Studio, novej platforme, ktorá umožňuje agentúram dodávať výnimočné klientske stránky s maximálnou účinnosťou. ? . .

. . Vieš čo ešte? Pracovné toky majú zmysel. K dispozícii sú vstavané nástroje AI, spolupráca na plátne, centralizovaný pracovný priestor, opätovné použitie aktív naprieč lokalitami, bezproblémové odovzdanie klienta, a to nie je všetko. .. . .

.

. ? A tiež zdieľajte možno niekoľko štatistík, aby sme ľuďom poskytli zmysel pre rozsah, ktorý múdry v tomto bode dosiahol.

. Je to skutočne drahé a môže byť skutočne ťažké urobiť. . A nakoniec sme dostali aj podnikový produkt, v ktorom berieme základnú infraštruktúru, ktorá je poháňaná výrobkami, ktoré sme vybudovali, a vkladáme ich do brehov, a výrobkov, ktoré ľudia používajú každý deň, a potom priblíženie do čísel. . . .65% v priemere na všetkých našich trasách ako cena a sme ziskoví už viac ako štyri roky, s 20% maržami EBITDA.

. .

. Jedným z nich je, že získate milión nových používateľov štvrtinu, ktorá je šialená. . To je ohromujúce číslo. . Ústie. Chcem tráviť väčšinu nášho rozhovoru na tejto téme ústneho slova. Myslím, že je veľmi zriedkavé, ako ste dokázali zvýšiť ústne slovo a koľko z vášho rastu prechádza ústami v ústach.

. A tak mám len milión otázok o tom, ako si myslíte o ústnom slove, a prvé je spravodlivé, ako zmeráte ústne slovo? ?

Nilan Peiris (00:06:28):

. . . . .

? Na webovej stránke je trochu vyskakovacieho okna?

Nilan Peiris (00:07:09):

Je to skutočne integrované do toku. .

To je vlastne, v Airbnb, presne to, ako tím to urobil, aby sme pochopili, aké percento rastu bolo ústne. .?„Myslíš si, že existuje niekoľko fantastických spôsobov, ako porozumieť veci, ale je to tak ako, len sa opýtajte ľudí, povedia ti, ako o tom počuli.

Úžasné. ?

Nilan Peiris (00:07:53):

Áno, predtým, ako sa do toho dostanem, urobme tiež krok späť a prečo sa na to sústrediť? Takže v prvých dňoch, keď som stretol zakladateľov, Kristo a Tyler. Bolo to celkom smiešne, zavedel som sa im, keď boli iba zakladateľmi, a bez tímu skutočne, as začiatkom produktu, a povedali: „Nilan, musíš sa s týmito chlapmi stretnúť, oni sa Mám skvelý produkt, jednoducho nemajú žiadnych zákazníkov.. . Je dosť ťažké vybudovať drahý podnik, ktorý niekde presúva vaše peniaze, a stojí to veľa, takže je toho menej toho.

? Potom sa budete cítiť celkom zvláštne, aby ste potom mali menej peňazí. . Takže, to je jedna vec, ktorá nás viedla k ústnemu slovu a druhému kúsku, keď sa budeme neskôr rozprávať o marketingu, druhá výzva s marketingom, ktorá je jedinečná, je to, že sme nižšia cena, ale vynikajúci produkt, máme menej marža na výdavky na marketing ako ostatné v určitých platených kanáloch. To je ďalší dôvod, prečo je marketing vo svojej podstate ťažký. Náš marketingový tím robí úžasnú prácu v spoločnosti Wise, aby pracoval v rámci týchto obmedzení.

Ale späť k vašej otázke, ktorá bola ako, čo je najväčšia vec, ktorú sme urobili, aby sme posunuli ústne slovo. Keď som sa pripojil k múdrym a začal som sa hýbať ústami, strávil som veľa času s mojimi priateľmi v USA a na celom svete, Andrew Chen, niektorých ďalších rastových guruov, to sa vracia späť o 10, 12 rokov. Je to ako to, čo ústa, kto to urobil? ? Čo meriaš? V skutočnosti tam nebolo nič. Takže sme si museli vymyslieť cestu von. ? .

?„

Nikdy som to v mojom živote nevidel. Nikdy som sa nepýtal na túto otázku.

Presne. Je tu [nepočuteľné 00:10:41] Povedal si. A nakoniec máte stupnicu, nula až 10 a teória je deväť až 10, sú promótory a nula až sedem sú detektívi. . Zaujímavá stávka bola, keď sme to prekrývali. Takže máme ústa, je to asi 50 nepárnych percent a potom máme program odporúčaní. .

. . Osem až deväť, znova sa zdvojnásobili a deväť až 10, znova sa zdvojnásobili. . ? Čo sa pokúsite dostať do podnikania na pozadí? A ak optimalizujete niečo ako konverzia, hodnotujte a presuniete konverznú mieru s 10%, dostanete tento jednorazový zásah.

. . Keď to modelujete, zvyšovanie NI na NPS je úplne obrovské. ?„Takže potom druhou kúzlom NPS získate čísla, ale tiež dostanete komentáre pod ním. Pamätám si v prvom roku, ktorý sme postavili prieskum NPS, a každý týždeň sme poslali e -mailom všetky komentáre pre celú spoločnosť, ktorá bola dosť malá, a robili sme to, myslím si, že až do troch alebo štyroch rokov, všetci dostali Komentáre NPS.

A keď si prečítate komentáre a teraz, samozrejme, máme na vrchole týchto vecí, ktoré nám sedia všetky druhy fantastických modelov.„Vieš na začiatku, keď som povedal:„ Cena, rýchlosť, ľahké použitie, “prišli sme na to tvrdým premýšľaním o tejto otázke. Ako urobíme tento produkt tak dobrý, že ľudia budú používať, ale odporučia ho?

. Mali túto lacnejšiu skúsenosť, tie, ktoré o tom hovorili, mali rýchly zážitok. Takže je to o cene, o rýchlosti, je to o ľahkom používaní. A keď zovšeobecňujete a urobíte krok späť a pozriete sa na spoločnosti pre spotrebiteľské výrobky, majú tieto produktové stĺpy, ktoré nazývajú, a zvyčajne majú okolo nich KPI. .9%a alternatíva bola šesť, zákazníci by nás používali, ale nehovorili o nás. Dostali sme obhajobu iba vtedy, keď sme boli osem až 10 -krát lacnejší. Vtedy o tom začali ľudia hovoriť.

Dovoľte mi, aby som vás tu trochu prerušil, len aby som to okolo toho trochu nasadil, pretože je to mimoriadne zaujímavé a myslím si, že si ľudia môžu chýbať, myslím, niektoré zo skutočne zaujímavých poznatkov tu. . Na užívateľa ste si nezarobili veľa peňazí a nemali ste veľa peňazí, ktoré by ste mohli minúť, aby ste pomohli rásť. . „Ako pestujeme ústne slovo?„A potom je to,“ v poriadku, čo musíme presvedčiť ľudí, aby zdieľali tento produkt?.„To je niečo ako,“ ach jo, samozrejme.

Ale myslím si, že to, čo počujem, je to, že ste to urobili, je to skutočne jedinečné, je to jeden, našli ste túto obrovskú deltu medzi týmito detektormi a dokonca siedmimi alebo. Myslím, že to bolo šesť a niž. Takže jeden je len toto zameranie, na ako odtiaľ dostaneme niekoho odtiaľto? Dva je to skutočne veľké zameranie na komentáre prieskumu NPS, nielen ako: „Ach, máme toto percento detektívov.„A potom sa mi tiež páči, ako len vytvárate tieto stĺpy, v podstate ako:“ Budeme pracovať na týchto troch veciach. Toto sú tri páky, ktoré pomáhajú pestovať ústa pre tento produkt.„Znie to o správne?

Nilan Peiris (00:15:25):

To má zmysel. Je zrejmé, že v tom čase je to tiež oveľa chaotickejšie.

Nilan Peiris (00:15:33):

Takže na začiatku si každý myslí. . Takže teraz by som povedal, že cena, rýchlosť, ľahké použitie, znie to. Páči sa mi, ale áno, vráťte sa na sedem, osem rokov. ? Je to toto? Je to toto?„Snažím sa objasniť, čo nám tam chýbali.

To by bolo skutočne užitočné vedieť. Znie to, samozrejme, že to bude cena a rýchlosť, ale na čo si uvedomíte, že na základe týchto prieskumov sa nemusíte zameriavať toľko, na základe týchto prieskumov?

. Takže výzvou je, ako viete, všetko je dôležité.

Nilan Peiris (00:16:17):

? A tie veci, ktoré používame. . . . Takže si myslím, že som sa dozvedel, že tam nie je. –

No, ako ste povedali, dôvera, čo je zaujímavé. Je zrejmé, že dôvera záleží, ale možno to znie ako-

Dôvera určite záleží. Áno, dôvera je dobrá. Hovorme o tom jeden kúsok. Budem sa s vami porozprávať prostredníctvom problému dôvery. . Takže si predstavte, práve ste začali, máte spoločnosť prevod peňazí, je to dobré, váš produkt je naozaj dobrý, je to naozaj lacné. ? Ľudia to urobili, správne? ? Áno, ľudia to používali. A vy ste pracovali všetky obvyklé prvky dôvery. Ale kúsok, ktorý som zistil, že skutočne pomohlo, ako som obchádzal hlavu, bolo to, čo ľudia dôverujú, sú ich priatelia. A to bolo skutočne oveľa silnejšie signál dôvery ako čokoľvek, čo som mohol dať na vstupnú stránku.

. . .. Dôvera v izoláciu je však skutočne ťažkým problémom. . Ľudia si nemyslia, že moje peniaze sú v bezpečí. „Neviem, či je táto spoločnosť seriózne,“ odopína sa každý z týchto problémov a systematicky vymyslieť, ako ich vyriešiť. A my sme to urobili do istej miery, ale v skutočnosti existuje obrovská skratka, ktorá je, ak poskytnete svojim zákazníkom dobrý zážitok, potom zisťte, ako to urobíte tak dobre, že ho odporučia? .

? Je to len to, že ho používa viac ľudí a potom sa podelia so svojimi priateľmi, alebo tam je niečo, čo ste tam urobili.

Nilan Peiris (00:18:36):

. Je zrejmé, že existuje veľa poznatkov, ktoré sme mali okolo toho, na čom záleží na konkrétnych dôvere, najmä geograficky, ale menej silných v makre, ako prinútiť viac ľudí, aby ho používali.

Takže sa k tomu vráťte a rád by som na túto myšlienku dostal svoje myšlienky. Takže, ako ste povedali, veľa ľudí idú na NPS a oni o tom počuli ľudí, ktorí o tom hovorili, počuli ľudí, ktorí hovoria o odporúčaniach. Takže moje učenie o tom je, že musíte skutočne tvrdo pracovať, aby ste získali odporúčanie. Takže získať deväť alebo 10, takže naše NPS je 70%, takže je to naozaj, skutočne vysoké. . Takže naozaj, naozaj vysoko, takže mimo stupnice vysoká.

A keď uvedieme trh alebo na začiatku, bol oveľa nižší, takže 20 a 30 rokov. Namiesto toho to v kontexte, ako napríklad banky a finančné služby NPS je -30. Väčšina ľudí teda neodporúča banky. Je to tak, pochádza z nízkej základne. Ale to, čo som našiel, je, keď vybudujete produkt, väčšinu zakladateľov a väčšinu tímov, keď to funguje. Ako ďalší krok sa niektorí ľudia zameriavajú na mieru konverzie ako: „Urobím z toho naozaj, naozaj úhľadný,“ a to je v pohode, získate trochu väčší rast.

Ale aby ste sa dostali k odporúčaniu, budete odfúknuť ponožky vašich používateľov a fráza, ktorú používame. A keď ste na tom mieste robenia niečoho, čo nikto predtým neurobil, tam ho dostanete.

Takže bar je celú cestu tam hore. A aby som to uviedol do kontextu, to znamená zistiť, ako okamžite presúvať peniaze. To znamená zistiť, ako znížiť cenu až z šiestich až na 0.35. A je to preto, že existujú problémy s systémovou infraštruktúrou pri pohybe peňazí po celom svete, ktoré niektorí ľudia predtým nevyriešili. A tieto problémy je naozaj ťažké vyriešiť. Vyriešenie trvajú roky, ale majú obrovské návraty, keď to urobíte.

. Musíme vyhodiť ponožky našich používateľov. A opäť sa to len vráti k tomu, ako môžete prinútiť ľudí, aby chceli zdieľať tento produkt, a riadiť ústa, vyfúknite ponožky.

. Je zrejmé, že ste hovorili o tomto prieskume NPS, ktorý zdôrazňuje veci. Ako ste sa rozhodli, že to bol pohyb okamžitých peňazí a niektoré ďalšie veci? Je to v podstate prezeranie týchto výsledkov prieskumu a vyberanie vecí, ktoré sa objavujú najčastejšie?

Nilan Peiris (00:21:20):

Áno, hovorilo to so zákazníkmi a pri pohľade na výsledky prieskumu, a potom prostredníctvom toho, mnohými rôznymi spôsobmi sa objaví cena, objaví sa rýchlosť, ľahké použitie sa objaví a k tomu sa trochu agregujú.

Myslím, že veľa ľudí, ktorí počúvajú, bude stále takto: „Dobre, urobíme náš produkt úžasným a bude to rásť.„A v istom zmysle, áno, v inom zmysle to, čo zdieľate, je v podstate skutočne jednoduchý rámec, ako to skutočne urobiť. Aby ste tam trochu šli hlbšie, keď vidíte ostatných ľudí, ktorí sa snažia riadiť ústne slovo, snažia sa riadiť vírusovosť, existuje niečo, čo si myslíte, že ľudia často robia zle? Existujú aj iné nesprávne kroky, ktoré ste sa snažili viesť k ústnemu slovu?

Nilan Peiris (00:21:59):

Je to táto vec okolo miery rastu. Takže najmä rast produktu, o čom hovoríme. . Niekto iný prišiel na to, ako sa presťahovať do Indonézie. Berieme túto infraštruktúru a my ju zapojíme do múdreho,

Vieš čo? Môžeme to urobiť, dostaneme niektorých používateľov. Ale nerastie ako hokejka. . Takže, máte túto mantru, musíte si vybudovať 10x lepší produkt ako to, čo je tam. A ak je to lepšie 10x produktu, v podstate už neexistuje. Takže ak pripojíte niečo iné, je to druh nesprávneho kroku.

? Môžem si to urobiť skratku, ale to si uvedomíte, že je zbytočné úsilie. . Ako aké sú teoretické minimálne náklady na presun peňazí na trh? Aká je teoretická maximálna rýchlosť? Nielen to, že je to okamžité, urobte ho lacným, ale to, čo je v skutočnosti najnižšie, by to mohlo byť? A namiesto toho, aby ste postupne chodili, urobili skok, aby ste sa trochu zlepšili, trochu lepšie, trochu lepšie, nikdy sa tam nemôžete dostať. ?

milujem to. Je to niečo, o čom veľa hovorím. Niečo, čo som sa naučil v Airbnb, je táto myšlienka pracovať dozadu od ideálu, namiesto toho, aby sme pracovali vpred z toho, ako to opakujeme a vylepšujeme to a lepšie a lepšie. ? A potom pracujte dozadu z toho, čo by sa tam dostalo?

? ?

Ideálne bolo, že je tu celý tento proces, keď zakladatelia najali tohto umelca storyboardu z Pixaru, aby natiahli ideálny zážitok hostiteľa a hosťa. . . Nazývajú im kľúčové rámce, je to ako zážitok z rezervácie, ktorý je skutočne plynulý, prichádza do domu a je skutočne ohromený. Ísť von a hľadať veci, ktoré treba robiť.

. .

A potom bol ďalší projekt, na ktorom pracovali pri rezervácii v Airbnb. Neviem, či si to pamätáte, ak ste veľa použili Airbnb, ale väčšina Airbnb späť v ten deň bola žiadosť o rezerváciu s hostiteľom, ste ako: „Hej, môžem zostať vo vašom dome?

.. A tak to bol obrovský prechod, na ktorom som pracoval, a to prišlo, ak by sme mali dnes začať Airbnb, alebo keby niekto narušila Airbnb, ako by to vyzeralo? . . Takže to pochádzalo z tejto myšlienky, ako by bolo ideálny zážitok z Airbnb?

Nilan Peiris (00:25:15):

To je neuveriteľne inšpiratívne. . Budem hovoriť o dvoch veciach. Poďme najskôr hovoriť o cene. . . Ako sa pár ľudí stretne? A vyvíja sa smerom k pohybom biliónov po celom svete a vo všeobecnosti maloobchodných spotrebitelia platia asi šesť až 7% po celom svete, aby to urobili. Ako začína malý tím v Európe a zistí, ako ho presunúť? .5%a teraz sme až asi 0.35%. Čo sa teda zmenilo?

Áno, chcel som sa spýtať, ako si to urobil? To znie, akoby to chcel urobiť všetci.

. Takže prvá otázka, ktorú by ste sa pýtali, je: „Viem, čo robíte, pri každom prevode strácate peniaze.„Je to ako,„ najmä to, čo robíš, “ale sme ziskoví už päť rokov. . Takže je to asi asi pred štyrmi alebo piatimi rokmi, viedol som tento projekt, aby som začal spájať naše ceny.

Takže každý mesiac dostanete účty a objavia sa vo vašom P&L, ale každý jeden účet, ktorý sme dostali, sme pridelili náklady späť zákazníkovi alebo transakciu, ktorá ho vygenerovala. A potom pridáme našu maržu na vrchol, a to je naša cena. A keď sa na to pozriete a analyzujete ho, zistíte, že je zrejmé, že existuje 20% zákazníkov, ktorí generujú 80% nákladov. A to, čo robíte, je, že dostanete tých 20%, dáte im zvýšenie, pretože by mali pokryť ich náklady a vylepíte cenu pre všetkých ostatných. A potom tím skutočne tvrdo pracuje na znížení týchto nákladov a potom sa presuniete do iného segmentu na trhu, keď sa cenové náklady znižujú. ?

. V podstate nabíjajte ťažších používateľov viac, aby pôsobili s menej častými používateľmi. A v podstate to vedie k ústnemu slovu.

Úplne, ale je to na tejto úrovni, ak austrálsky zákazník zavolá, že sa pýta: „Kde je môj prevod?. Ak brazílska firma potrebuje ako 20 dokumentov, aby sa overila skôr, ako im môžeme dať účet, náklady na overenie kontroly, ktoré sa tam títo zákazníci vrátia, sa tam vracia, takže sa na veľmi atómovej úrovni začne diať. .

A to znie ako drahšie trhy.

. Ale poďme sa k tomu. Aké sú teda náklady? . .

A tak, ak máte túto misiu presunutia svetových peňazí za takmer nič alebo nulové, čo najbližšie k nule. Takže ich len trochu prevezmeme a pamätajte, že sa to snažíme urobiť 10 -krát lepšie ako ktokoľvek iný. Ako teda skutočne zmeníte zážitok na každej z nich?

Zakrym sa s tebou. . . . . Presunutie by vám mohlo trvať dva až tri dni. .

. Ale čím inšpirujúce veci sú náklady na ľudí a náklady na partnera prechádzajú každou z nich naraz.

. . . Ak ste to automatizovali. . Ale vráťte sa k svojej otázke, ako to postúpite zmeniť? ?

Podelím sa s vami príbeh zo Singapuru. Je to celkom zábavné. . Na čakacej listine sme mali 20 000 ľudí, ktorí hovorili: „Múdre, prosím, príďte do Singapuru.?„Dali nám licenciu, ale povedali:„ Musíte sa fyzicky stretnúť s každým zákazníkom.„

Nilan Peiris (00:30:14):

Tvárou v tvár. A to sa stáva, toto je. . . Sme ako: „Nemusíte to robiť v Austrálii, vo Veľkej Británii, v iných krajinách po celom svete..„Takže sme skutočne poslali malý tím do Singapuru a otvorili sme kanceláriu prostredníctvom [nepočuteľných 00:30:43] a zákazníkov. Prešli ste týmto skutočne úhľadným tokom a potom ste boli pozvaní, aby ste prišli pozrieť tím.

Nilan Peiris (00:30:50):

.

Nilan Peiris (00:30:57):

Ale kúzlo bolo, že sme dostali zákazníkov, aby sa nám nesťažovali, ale sťažovať sa na vládu. A to trvalo rok lobovania a rok výstavby, robil niečo nešťastné, kým sme dostali prvú licenciu Ekyc na svete v Singapure. Takže by ste mohli urobiť selfie, obrázok svojho ID a potom by ste sa mohli overiť.

A to je to, čo nazývam 10x lepšia skúsenosť ako ktokoľvek iný na trhu, a to viedlo k obhajobe a ústnemu slovu zo zadnej časti jeho chrbta. A táto slučka toho, aby sa vaši zákazníci pomohli, bola tiež jednou z poznatkov úst.

? ? Alebo to bolo ako [nepočuteľné 00:31:40]?

Nilan Peiris (00:31:39):

. . . .

? A toto je jeden z ďalších poznatkov o ústach. Spôsob, akým o tom premýšľam, je to, že existujú racionálne dôvody, prečo ľudia odporúčajú, čo sme sa zaoberali. Ale sú tu aj tieto emocionálne. Mäkšie, ľudia by volali značku. Radšej to nazývam na misii.

. Bola to veľmi osobná vec, bolo to ako interná spoločnosť, myslieť si, že sa o to naši zákazníci starali. .

Z tohto e -mailu sme dostali viac nových zákazníkov. A to ukazujem, keď hovorím na konferenciách. . Nemalo to volanie na akciu, nemalo tlačidlo na zaregistrovanie, nemalo v ňom nič, ale ľudia to práve postúpili okolo a hovorili: „Mali by ste sa pozrieť na múdro.

A nie je to celá zákaznícka základňa, ale existovala časť zákazníckej základne, v ktorej to rezonovalo. . Pokus o zníženie cien bol schéma, ktorá nám pomohla rásť rýchlejšie, čo je niečo, kde to začalo, bolo skutočne skutočne preto, že zakladateľov boli skutočne naštvaní tým, koľko to stálo peniaze na peniaze.

Našli dobré spôsoby, ako tento problém vyriešiť, a stále sú skutočne nadšení z riešenia tohto problému. . Keď sa pozriete na múdro, sme plné ľudí vo vízach a prisťahovalci a ľudí, ktorí pracovali a žili po celom svete a bojovali s týmto problémom a sme nadšení z jeho riešenia. . Takže druhá časť tohto motora slova slova je pre nás, podarilo sa nám prinútiť túto misiu do práce.

.

Aký zotrvačník ste si postavili. To mi pripomína veľa rôznych vecí. . .

Trochu som postavil cestovnú mapu okolo reality toho, čo ľudia skutočne potrebujú, aby sa cítili pohodlne, hostia si okamžite rezervujú. ? A je tu veľa práce, aby ste ich len presvedčili, myslíte si, že dostanete všetkých týchto hostí, ktorí sú skutočne strašidelní alebo čokoľvek, ale v skutočnosti sa to nikdy nestane. Je to naozaj zriedkavé niečo zlé, a ak sa tak stane, zakryjeme to.

? A potom, ako ich presvedčíte o veciach, ktoré sú práve v ich hlave? .

Nilan Peiris (00:35:05):

Áno, znie to, opäť veľmi tweedy, správne? . . . . Takže som trochu krok späť, osobne veľmi vášnivý pre rast vedený zákazníkom a ako sa to zmení na hodnotu akcionárov.

. A vo všeobecnosti robíte všetko, čo potrebujete, aby ste zarobili peniaze, a robíte dve veci so zoznamom zákazníkov a vy idete, “.„A potom, elegantná vec o múdre a som si celkom istý uprednostňované vplyvom na skutočne ťažké veci. A ak urobíte tieto naozaj ťažké veci, majú neuveriteľný vplyv na zákazníkov, ale na váš rast a na hodnotu vašej akcionárov.

To je skutočne zaujímavé. Airbnb nie je celkom taký. Vlastne sa to stáva skôr s mnohými podobne ako: „Budujme úžasné produkty a nie na experimenty toľko.„Takže je to skutočne zaujímavé, že prioritizácia v podstate v múdry?? Ako ste sa rozhodli? Je to frekvencia toho, ako často to ľudia požadujú? ?

Nilan Peiris (00:36:37):

? Skúsme rozobrať rozdelený test na cenu. Takže ste systematicky znížili náklady. . ? ? ? A testovanie rozdelenia na cenovú vec, ak bude test rozdelenia znamenať, že skončíte s väčším príjmom, znamená to, že cenu znížite o 10% a náhodou sa stalo, že viac ako 10% viac zákazníkov na trhu Kto, videli cenu za jednu libru, ale vidia cenu na 90p, o 10% nižšie a sú ako: „Nechcel som sa posunúť pri nákupe za jednu libru, ale budem si ju kúpiť 90p.

Takže je to dosť ťažké to urobiť. . .„Takže v jadre múdrych je jeden druh strategickej stávky. To znamená, že ak máme platformu s najnižšími nákladmi a je skutočne rýchla a skutočne vysoká kvalita, svetový objem sa zmení na nás. A len sa tam vzdialene dostávať krok za krokom a pokus o sledovanie prírastkového návratu je skutočne pomalší. . Cítim sa pohodlne investovať do rýchlosti, pretože viem, že sa to zaplatí, a nie nevyhnutne tento mesiac, ale nakoniec to bude, a musím získať zisky na všetkých troch pákoch, aby som sa tam dostal.?

Áno, absolútne. Takže v tejto stope práce, namiesto všetkého, čo ste urobili, aby ste znížili cenu?„Namiesto toho je to len,“ vieme, že zníženie ceny nám pomôže rásť, a tak sa chystáme sledovať, koľko znižujeme cenu.„A to sú v podstate ciele, ktoré si predstavujem, len znížili cenu o určitú sumu, našli spôsob, ako z neho urobiť lacnejšie, povedzme, štvrť alebo rok.

Nilan Peiris (00:38:37):

Áno, to je všetko. Máš to. A toto presvedčenie je jadro. To sa rozširuje na náš prístup na správu produktov v UX. Takže je to skvelá línia na interné použitie, som si istý.„Takže tento experiment vedený prístup k riadeniu produktov, kde hodíte veľa vecí na stenu a potom uvidíte, čo sa. Je zrejmé, že sa to stáva trochu, ale vo všeobecnosti sa to neobhajujte. Hlavne preto, že inžinierstvo je drahé a môžete skutočne zistiť, na čom záleží zákazníkom iným spôsobom. Niektoré z techník, ktoré sme hovorili, a budovať ich.

Je tu príbeh, ktorý sa rád podelím. ?„A je rád,“ ​​idem otestovať všetko. Idem otestovať vstupnú stránku, idem otestovať predmet, budem testovať program, aby som to ešte neviem, kým neprekonám všetky testy, potom sa vrátim späť a povedz ti, čo budem stavať.„

Povedal som: „Nebudeš to robiť. .? To vám umožní vykonať oveľa väčšie zmeny, ako len experimentovať, a núti vás objasniť, čo je v skutočnosti problémom, ktorý treba vyriešiť, a ako to vyrieším naozaj, naozaj, naozaj dobre? Dáva to zmysel, Lenny, nesúhlasíte? . .

Nie, existuje veľa spôsobov, ako to urobiť. Neexistuje žiadny správny spôsob a funguje to. Takže sa nebudem hádať.

. Áno, 35% čistá návratnosť spolu s 16 ďalšími východmi, vrátane 10 a 17% čistých výnosov. Súčasné umenie za posledných 27 rokov prekonalo S&P 500 o 136%. Citibank a Deloitte uviedli, že súčasné umenie fungovalo dobre ako inflačné zabezpečenie a ocenenie je takmer úplne nekoretné s inými finančnými trhmi. . Nikdy však neexistoval spôsob, ako do neho investovať prakticky bez toho, aby utratili milióny. Ale teraz MasterWorks umožňuje takmer každému investovať do diel umelcov ako Banksy, Basquiat a Monet.

. Ale získate špeciálny prístup a môžete skočiť do frontu čakacej listiny na MasterWorks.umenie/lenny. Rovnako ako v prípade akejkoľvek investície, výkonnosť v minulosti nenaznačuje budúci výkon. Investovanie zahŕňa riziko. Pozri dôležité predpisy a zverejnenia a súhrnné riadiace pracovné diela výkonu.com/cv. Opäť pre špeciálny prístup k preskočeniu čakacieho zoznamu prejdite na MasterWorks.umenie/lenny.

Takže to, čo v podstate počujem, kultúra experimentu v múdre je namiesto toho, aby ste len bežali, otestujte všetko, na čo myslíte, vyhodte veľa nápadov a zistíte, ako idú, je to viac, „len sa rozhodneme, že veríme, že veríme, že veríme, že veríme, že veríme, že veríme V tejto myšlienke a poďme sa tam zväčšiť a spustite experiment. Možno nie ani.„Je to zhruba, ako si o tom myslíš?

Nilan Peiris (00:42:18):

Áno, áno, áno, áno. A je to niečo, čo ste sa v praxi videli inde?

Je zaujímavé, koľko paralel je pre Airbnb, pretože to je to, čo Airbnb robí teraz. . Vybudme len veci, ktoré sú úžasné a spustite ich, a veríme, že veci budú rásť..

Nilan Peiris (00:42:47):

Áno, výzvou je to, že sa stáva touto rizikou, kde je to, dobre, je to názor niekoho, takže si myslím, že je to x, správne? A všetci si myslia, že sú to niečo typu Steve Jobs.

Jo. To je správne.

Nilan Peiris (00:43:01):

Máte nejaký spôsob použitia údajov na získanie tohto presvedčenia a ukážete, prečo by sme to mali urobiť, ale snažte sa naučiť, ako zostaviť tento rýchlejší CME, mierny rozdiel. Takže je to menej produktových manažérov alebo ja hovorí: „Hej, chlapci, myslím, že je to x..

Osobne by som sa vždy indexoval smerom k experimentom, aby som to tam dal, ale v tomto prípade to dáva zmysel, kde len viete: „Musíme urobiť tieto tri veci, len to, aby boli lacnejšie, urobili to rýchlejšie.„Nemusíš tam testovať každý nápad. Pravdepodobne hlavnou nevýhodou netestovania všetkého je, že by ste mohli ublížiť veci na ceste, a možno to nepoznáte.

Nilan Peiris (00:43:42):

Myslím, áno, tak určite to urobíme. Takže máš pravdu. Ale je tu veľmi odlišná vec, keď sa pozriete na. Z hľadiska veľkosti vzorky chcete urobiť beta beta a porozumieť negatívnemu dopadu. Je to skupina na zadržiavanie, ktorá je menšia, ako test na získanie významu. Je celkom definovať kritériá vedieť, či sa niečo láme, je vo všeobecnosti iná vec, je to? .

. A tak členovia tímu rozumejú: „Tu je to, čo som urobil v tomto štvrťroku, tento rok.„Ako si myslíš, rovnako ako recenzie výkonnosti a vplyv ľudí a také veci?

Nilan Peiris (00:44:21):

. Toto je určite prebiehajúca debata. ? Takže každý štvrťrok, každý tím, čo. [Nepočuteľné 00:44:29] Alebo sa Kristo opýta: „Čo si odoslal?„A všeobecne sa pýtam,“ koľko ľudí ho použilo? Aký to mal vplyv na objem?. A my máme analytikových tímov, ktoré na to môžu odpovedať buď predbežnou analýzou, všetkými druhmi techník alebo všetkými delenými testami. Všeobecne to máme, debata je miestom, kde nás analýza spomaľuje a my by sme sa nerozhodli zo zadnej časti analýzy.

A potom je to všeobecne to, čo ste povedali, kde tím potrebuje overenie, hlavne pre seba a možno aj malý výkon, ale nie príliš veľa. A tak existovali spôsoby, ako si môžete prečítať nejaké čítanie, ktoré nie sú také silné ako rozdelený test, ktorý by sme v týchto veciach použili. Je to viac len to, že niečo dostanete. Môžete pochopiť, že ľudia sa obávajú, keď robíte rozdelené testy, ktoré spomaľujú uvoľnenie niečoho, ale aby ste dostali dopad, ak viete, že ho nebudete zvrátiť, potom v poriadku, mali by ste to len vyvaliť a Pokúste sa znížiť potrebu tohto validácie.

Myslím si, že existuje zaujímavá korelácia medzi výrobkami, ktoré rastú v ústach a menej musia experimentovať so všetkým. Airbnb je v skutočnosti tiež 70% rastu je slovo úst z posledného statu, ktorý som počul. A potom premýšľate o všetkých týchto aplikáciách sociálnych spotrebiteľov, väčšinou rastú prostredníctvom ľudí, ktorí sa zdieľajú so svojimi priateľmi, a mnohí z nich pochádzajú iba z intuície zakladateľa o tom, aký veľký produkt bude. Myslím na Snapchat a nedávne mobilné sociálne aplikácie. A tak si myslím, že tam možno niečo je len ako zakladateľ, pričom častejšie dôverujte vášmu vnútornosti. . . Myslím, že je tu niečo, čo ste sa dozvedeli iba o dôveryhodnosti jednotlivých produktových tímov, aby sa rozhodli, o ktorých si s istotou neviete vedieť, sú pozitívne alebo negatívne bez experimentov?

Nilan Peiris (00:46:23):

. . . Neexistuje spôsob, ako to použijú..

?

Áno, pár. Takže ten [nepočuteľný 00:46:52], o ktorom moja hlava SEO vždy hovorí, je mena prevodník. Takže múdra domovská stránka je celkom dobrý menový menič. Má tam slušný. Na menovom meniči je veľa premávky. . . Prevodník mien.

Och, vidím to na spodku tam. .

Nilan Peiris (00:47:14):

. ? Mali by sme sa pokúsiť zachytiť túto prenos? Je efektívnejšie pokúsiť sa tam tlačiť náš vlastný produkt? .„A zakladateľ a tím SEO vyšiel a postavil ho a teraz je to obrovské, pokiaľ ide o návštevy. Myslím, že tam máme aplikáciu prevodníka meny. .

Úžasné. . V mojej hlave sa vznášali pár vecí, ktoré sa vznášali. Jeden je, pripomína mi Amazon, kde si Jeff Bezos uvedomil, že existujú veci, ktoré budú s Amazonom vždy pravdivé. Ľudia vždy chcú lacnejšie ceny, chcú rýchlejšiu prepravu. A myslím si, že existuje niečo iné. . Čo sú tri veci, ktoré ľudia vždy chcú s produktom prevodu peňazí? .

Nilan Peiris (00:48:40):

. Obchodný príklad je relevantný a veľa ho používame, keď hovoríme s investormi na trhu, [nepočuteľná 00:48:49] verejnosť pomáha potvrdiť tento nízky nákladový príbeh a znížiť cenové príbeh. Čo je však zaujímavé, je to, čo sa však zmenilo. Začali sme teda prevodmi, ale musíme sa zohľadniť, a potom sme museli podnikať. . Ak to urobíte raz, jednoducho to urobíte vo svojej banke. .

Takže naozaj dobrý príklad je pre podniky. Takže ak ste firma, povedzme, v. Povedzte podnikanie v Európe, máte v Austrálii zákazníka a chcete dostať zaplatené, pošlete im faktúru v eurách a jedného dňa sa na vašom účte objavia nejaké peniaze, „ nevedieť.„Platili vám AUD, na ceste sa zmenilo tri banky. Nevieš, čo to je. To, čo by ste radi robili, je fakturovať ich v Aud a získať Aud na svojom bankovom účte. Môžete dokonca mať ľudí, ktorí potrebujú platiť v AUD, takže musíte zavolať, aby ste ich tam nechali. Ale aby som získal austrálsky bankový účet, zistil som, že musíte letieť do Austrálie, musíte začleniť firmu do Austrálie, musíte ísť do banky so všetkými týmito dokumentmi a potom vám poskytnú austrálsky bankový účet počet.

Takže s múdrym, môžete získať austrálske číslo bankového účtu s tromi kliknutiami. Ktokoľvek môže a každá firma môže a získate austrálsky zostatok, USA a Spojené kráľovstvo a švajčiarsku banku. A to je vrah pre podniky, ktoré dostávajú peniaze na medzinárodnej úrovni. .

. Múdre je skvelé ako účet pre správu. A našli sme s tým, dostali sme sa okolo. . Len dobrý príklad toho, ako, hoci to nie je cena, nie rýchlosť, by ste mohli tvrdiť, že je to ľahké použitie, ale museli sme ho vyvinúť, aby sme sa dostali na ďalšiu tranžu trhu. Dáva to zmysel, Lenny?

Úplne. A všetko sa len vracia z toho, čo by bolo teoretickou ideálnou situáciou pre ľudí, ktorí prenášajú peniaze, povedzme z Austrálie. A to, čo počujem, je len nájsť všetky malé body trenia, ktoré sa dostanú do cesty. .„

Áno, to je presne to. .Teraz 5 miliárd vkladov, čo je ako čas. A ďalší problém, v ktorom sú zákazníci, je: „Chcem návrat.. Musíte prísť na to, ako to vyriešime? . A takto vám poskytneme úrokovú sadzbu, v okruhu 5% práve teraz, vzhľadom na to, kde sú sadzby dlhopisov.

Áno, úrokové sadzby sú dosť vysoké, k lepšiemu alebo horšiemu. Trochu priblížiť sa pre ľudí, ktorí začínajú. Ich kolesá sa otáčajú, sú ako: „Dobre, chcem premýšľať o ústnom slove, jazde na ústach. Idem sa pozrieť na svoje výsledky prieskumu. Chystám sa prísť na tieto piliere, ktoré riadia ústne slovo. Budem premýšľať o tom, ako veci vylepšiť 10 -krát lepšie.„Len všeobecne, pre niekoho, kto sa k tomu začína priblížiť, čo by ste im povedali? Ako by sa k tomu mali priblížiť? Akékoľvek veľké poznatky na vyššej úrovni, ako len riadiť ústne slovo pre produkt?

Nilan Peiris (00:52:30):

Myslím, že sa to len vracia k rozhovoru so zákazníkmi, a to je otázka, do ktorej sme sa stále vracali. Čo by bolo potrebné, aby sa to zlepšilo o 10x? A potom si objasníte vo svojej hlave, čo by to trvalo, a potom je to zvyčajne to, na čo sa všetci predtým pozreli a mysleli si, že je to nemožné. Ešte jeden príklad je na strane partnera. . . ?

Ale tento druh myslenia a teraz máme bankový účet v Bank of England, Národná banka v Singapure v Austrálii Bank of Australia. A každý z nich bol taký ťažký ako získanie tejto osobnej overovacej veci v Singapure. Trvalo roky lobovania a všetky druhy vecí, aby sa to stalo. Ale to stanovuje váš cieľ celú cestu tam hore. To vám umožňuje vybudovať 10x lepší produkt. . Prvým krokom je teda objasniť, aké sú problémy, o ktoré sa moji zákazníci starajú, starosti? A potom, keď tam budeš jasný, ako si povedal, ako to môžem vyriešiť úplne a čo je to najlepšie, čo by mohlo byť? A potom tvrdým bit je zistiť, ako to pohnúť.

Mnoho z týchto vecí, o ktorých hovoríte, sú práve tak, znejú, akoby boli buď nemožné, ako by sme to dosiahli, alebo naozaj, naozaj ťažké. A veľa spoločností a veľa zakladateľov, tímy sú rovnako ako: „Dobre, nikdy tu nebudeme vytvárať banku. Nebudeme schopní vytvoriť pre všetkých austrálsky bankový účet.„Čo je to s vašou kultúrou alebo k prístupu k týmto problémom, o ktorých si myslíte, že je to jedinečné pre múdre, to je,“ Nie, budeme tráviť tri roky na to zisťovať, pretože je to také dôležité?„

Nilan Peiris (00:54:16):

Myslím, že sú to dve [nepočuteľné 00:54:17]. . Takže si myslím, že to tiež prechádza kultúrou. Takže je to dosť hrubé prebudenie, keď sa ľudia pripoja k múdry.„Si ako,“ nie, vlastne, kultúra produktového tímu je, že sme super motivovaní robiť ťažké veci, a to je to, čo je odmenené.

A to je dosť ťažké vytvoriť letecký obal. . . Dokážete si predstaviť, že ste v Singapure a overovali zákazníkov tvárou v tvár, myslia si: „Toto nikam nevedie, to nikam nejde, to nikam nejde.„A potom sa zrazu zmení. . A snažíme sa to rozpoznať a vytvoríme kultúru, ktorá to umožňuje.

Vyzerá to, že pre tieto veci je tiež veľa trpezlivosti. Nie je to ako: „Musíme zasiahnuť tento štvrťročný cieľ. Prečo ešte nevytvárame banky v Singapure?„

Úžasné. Ďalším druhom metafory, ktorá sa pohybuje okolo mojej hlavy, je niečo, o čom hovorí Seth Godin. . A ak premýšľate o slove pozoruhodné, je to niečo, o čom stojí za to, čo v podstate je ústne slovo.

. A samozrejme ste to všetci robili. . Takže, možno len široko, existuje niečo jedinečné pre to, ako si myslíte o pracovnej štruktúre, stimuloch, cieľoch, podobných veciach, aby ste dosiahli tieto skutočne ťažké veci?

Nilan Peiris (00:56:17):

V tomto sú dva jedinečné šošovky. . Takže na úrovni makro, ak sa pozriete na skutočne medzinárodné banky, v skutočnosti neexistujú. . Musíte ísť na Citibank vo Veľkej Británii a otvoriť účet Citibank. A v skutočnosti sa ukáže, s niektorými z týchto bánk, presunúť peniaze medzi vašimi bankovými účtami, je medzinárodným prevodom. Je to šialené.

Takže, keď urobíte krok späť a pozriete sa na to, ako vyzerá trh, máte na jednom konci, medzinárodné banky, ktoré sú miestnymi technickými stohmi. V USA je teda základný bankový systém a jeden vo Veľkej Británii a jeden v Európe, povedzme pre Citibank alebo pre HSBC, ale majú hlboké miestne integrácie, takže sú priamo integrovaní do platobného systému. Citibank v USA má vzťahy, povedzme, s Federálnou rezervou a Cetera.

Ďalší koniec spektra máte niečo ako PayPal. . V Austrálii nespúšťa ďalšiu verziu PayPal ako v USA, ale nemá hlboké spojenia. Nemá päť účtov centrálnej banky, nič z toho nemá. .

. To je vlastne netriviálne zistiť, ako navrhovať. . Máme globálne produktové tímy, jednu časť produktových tímov s názvom Global Product Teams. .

Nariadenie v Austrálii a Brazílii je skutočne iné a v žiadnej krajine nie je čiernobiele. Takže je tu veľa. Získate veľa vecí, ktoré by ste jednoducho nemali robiť, pokiaľ ide o to, aby ste ľudia dostali, takže [nepočuteľné 00:58:31] Ľudia, ktorí by nemali mať prístup k účtom. A potom budete musieť skontrolovať, či ich ľudia nepoužívajú a rôzne jurisdikcie majú úplne odlišné požiadavky. Príkladom je Japonsko, musíte odfotiť prednú časť ID, zadnú časť ID a stranu vášho ID. Je to jediná krajina na svete, ktorú musíte urobiť.

Nilan Peiris (00:58:48):

A predstavte si, že ste produktovým manažérom na palubu a niekto vám povie:. „Len si predstavte, že zhromaždíte všetky požiadavky zo všetkých krajín na svete, pretože existuje len veľmi malá podobnosť. Nemôžete len povedať: „Beriem USA“ a skopírujem ho niekde inde. Je to veľmi, veľmi, veľmi odlišné.

Trvalo by to navždy, aby ste sa to pokúsili získať, a potom to normalizovať do hlavného modelu a pokúsiť sa zistiť, ako sa chystáte štruktúrovať údaje okolo tohto. . A skončíte s globálnym produktovým tímom, ktorý vlastní celkovo KPI okolo miery konverzie, atď. .

Máme teda slabé vlastníctvo produktu, kde môže niekto urobiť zmenu kódu a vytiahnuť žiadosti, a títo chlapci, ktorí vlastnia víziu v centre. . A prostredníctvom tohto procesu sa artefakty začínajú objavovať, kde sú iné trhy ako Japonsko, a tak to začnete rozdeľovať a vytvárate preň podtypy a odtiaľ sa model pomaly objavuje.

A tak s touto štruktúrou je vec, ktorú treba optimalizovať. Tento problém, ktorý má každý globálny podnik, je to, ako získate túto spoluprácu v práci medzi miestnymi a globálnymi? Ale na rozdiel od každého iného podnikania, väčšina firiem to vyrieši pravdepodobne, ako viete, zvyčajne máte USA a potom máte medzinárodný. A International je zvyčajne nárazové miesto, kde sa všetci hádajú o uprednostňovanie svojich vecí, správne?

Nilan Peiris (01:00:30):

Zatiaľ čo tu trochu nechávate miestne tímy zaviazať sa priamo k kódovej základni a potom tento globálny tím dostal túto výzvu, a my sme v priebehu času vytvárali čiastkové tímy okolo častí regionalizácie štruktúry, okolo rôznych Objekty, keď sa objavujú. Ale toto všeobecne je prvý problém, globálny problém. A druhý kúsok u nás je, že je to pre nás celkom jedinečné, pretože väčšina fintechov tam je zvyčajne na jednom trhu. Ako keby ste si vzali Robina Hooda, bolo to v USA, prišlo to do Veľkej Británie, vrátili sa do USA. Beriete Monzo, iba Spojené kráľovstvo, N26 iba v Európe, v Austrálii, Číne a USA. A to preto, že ich domáce trhy sú také veľké a jeden regulátor je veľa práce na zvládnutie. A druhá zložitosť, ktorú máme, je, že máme všetky tieto trhy, v ktorých musíme byť, pretože sme v predvolenom nastavení medzinárodné. ? Čo nás priblíži k tomuto pozícii na medzinárodnom účte.

Len sa to vráti znova a znova, znova a znova, robím tvrdú vec, zrazí ponožky ľudí a vyzerá to, že je to vzorec pre múdro.

Nilan Peiris (01:01:41):

Myslím, že áno, ty to viac alebo menej máš. . . Takže keď sme začali skoro, bežali sme v autonómnych nezávislých tímoch, všetky sa zameriavali na KPI a tieto KPI sa zvinuli, aby boli lacnejšie, aby boli rýchlejšie, uľahčovali ich používanie. Dokážete si predstaviť ako strom KPI a tímy okolo kúskov svojich KPI a každú štvrťrok hovoria o tom, ako pohybujú svojim KPI, et cetera a tento druh práce. A spôsob, akým sme riadili naše plánovanie, je, že každý štvrťrok sa každý tím postaví a porozprával sa prostredníctvom svojho plánu, získal spätnú väzbu od ostatných tímov a potom pokračoval ďalej. Fungovalo to, kým sme sa nedostali do 30 tímov, a potom idete od toho popoludní, k tomu, aby ste to urobili za dva dni a je to ako whoa.

Začali sme teda smerovať k modelu Spotify, kde zoskupujeme tímy v tímoch a do kmeňov. Dnes si myslím, že autonómia je na úrovni tímu. Takže jednotky sú okolo výrobkov. Takže budeme mať múdreho účtu, obchodný tím, múdra platforma, náš podnikateľský produktový tím, budete mať tím North AM, ktorý sa stará o severoamerický produkt, a Squad Lat Am, et cetera. .

A vo vnútri tých jednotiek máte tímy a tím. Predstavte si, že ste riaditeľom múdreho účtu, ale nemáte víziu pre účet. Musíš povedať, kam to ide. Musíte držať svoje tímy proti tomu na ceste. Tímy nerobia, čo chcú. Musia byť na dobrej ceste, oproti celkovej vízii a ste zodpovední za výsledky tohto tímu. A jednotky sú v kmeňoch, kmeň poskytuje celkové vedenie a miernu, ľahkú stratégiu na jednotkách. A to je viac -menej naša štruktúra a ako sme sa k nej vyvinuli.

Je v koncepcii slova ústa niečo iné, o ktorých si myslíte, že by bolo užitočné pre ľudí zdieľať? Buď to, ako si o tom myslíte, štruktúra tímu, čokoľvek iné?

Nilan Peiris (01:03:34):

Je tu jeden malý kúsok, ktorý sa podelím, ktorý bol okolo marketingu a odporúčania. Toto bolo pre mňa super zaujímavé. Takže sme to prevádzkovali, rovnako ako Airbnb, teraz sme prevádzkovali sprostredkovací program a po 12 rokoch ste aj tak trochu testovali všetko. A ako som už povedal, v tomto bode ste doslova testovali všetko. Takže keď niekto príde s niečím, čo má zvýšenie o 300%, ste ako: „Whoa, to je super zaujímavé. Čo sa práve stalo?„

Páni, som nadšený z toho.

Nilan Peiris (01:04:05):

. Takže prevádzkujeme veľa variantov referencie priateľa, kde získate rôzne druhy výhod. Vyskúšali sme čokoládu, vyskúšali sme peniaze, vyskúšali sme 200 dolárov, 500 dolárov, 10 dolárov, dostanete nejaké, dostanem nejaké peniaze, všetky druhy vecí. Viac -menej smerovali k trom za 100 dolárov, zvyčajne je to sladké miesto. Každopádne je to tam dosť kreatívny PM. .„Potom sa hovorí,“ Vaše peniaze sú na účte druhej osoby a vy ste pri tomto prevode ušetrili 10 dolárov.„A dostal tento vhľad, ktorý bol celkom úžasný, uvedomil si, že ľudia veria, že ušetria peniaze, ale neverili tomuto číslu. A potom si pomyslel, čo by bolo potrebné, aby sme im uverili číslu?

To sa zdá byť správne.

Nilan Peiris (01:05:07):

A tak zábavným bitom bol prístup. . Práve sa ich spýtal, čo si myslia, a stále ho iterovali, až kým sa nedostali do grafu. A tento graf je taký. Keď prechádzate vecou prevodu peňazí, objaví sa na miestach, za tlačidlom porovnania. A tento graf sa zobrazuje vo vašej banke, keď odosielate, koľko je v sadzbe skrytej ako. To je to, koľko posielate, to je to, koľko berú sadzbu za poplatok, a to je to, koľko môžete vidieť v poplatku, pretože poplatky sú skryté v sadzbách s bankami. A potom je to s múdrym.

A tento graf opakujú do tej miery, že sa ľudia pozerali ako: „Ó, môj Bože, už nikdy nepoužívam svoju banku. . To je šialené.. Hovorí: „Uložil si to.„A vložte tam tlačidlo zdieľania a pozvite tlačidlo svojich priateľov, a to je to, čo ho skutočne riadilo. A keď sa dnes rýchlo vpred, máme teraz. Takže je to vlastne dosť ťažké. . Takže si myslím, že tri najlepšie účty, banky na svete, na ktoré sa prihlasujeme každý deň, a potom zaznamenávame cenu a ponuku za veľa rôznych trás do súboru. Dokážete si predstaviť, aké ťažké je. Myslím, že osobne mám asi 17 z nich stále v mojom mene, že som sa otvoril po celom svete, aby som pomohol tímu ísť. Ale to je druh jedného z najväčšieho slova rastu úst alebo postúpenie odporúčaní. Dostal som sa k tejto porovnávacej veci, vyrobenej do nášho marketingu, vyrobeného na našu domovskú stránku, práve som išiel všade z tohto poznatkov.

A ty si to povedal, že to ako 3x’d miera zdieľania?

Nilan Peiris (01:06:50):

Áno, to 3x’d sadzba zdieľania. Takže sme vždy mali tlačidlo zdieľania po dokončení prenosu. Ale keď som to tam dal s týmto grafom a tento druh ma k tomu dostal, som zvedavý na to, čo sa týka tejto definície marketingu produktov, kde zákazníci používajú produkt, a myslia si, že dostali túto hodnotu, ale kedy V skutočnosti poznajú hodnotu, ktorú dostanú. Takže sme to dostali na rýchlosť, kde robíme okamžité prevody a zákazníci by nevedeli, že to bolo okamžité.

Takže keď dostanete okamžitý prevod, je tu táto animácia Wizzy na konci a vy viete, že peniaze sú na účte druhej osoby, pripravení minúť. A opäť vidíte tento veľký skok v miere sprostredkovania, keď sa to stane, ale ľudia musia vedieť, že sa to stalo. . A že sama osebe je disciplína, dozvedela som sa.

To je úžasný vhľad. Vracia sa do tohto rámca, ktorý sme hovorili o realite a vnímaní, a to spôsobom, namiesto toho, aby prinútilo ľudí, aby niečo osvojili, je to, aby ste ocenili prácu, ktorú ste urobili, aby bola pozoruhodná, aby sme pochopili, aké pozoruhodné to je skutočne.

Nilan Peiris (01:07:56):

. A to je niečo, o čom sa neustále učím, ako ideme, tiež, ako ideme,.

To je mimoriadne zaujímavé. Predtým, ako sa dostaneme do nášho veľmi vzrušujúceho bleskového kola, viem, že robíte aj veľa charitatívnej práce a chcel som vám dať šancu podeliť sa o to, čo tam robíte.

Nilan Peiris (01:08:12):

Vďaka, Lenny. Takže menšia charita, v podstate vyšla z anjela investovania, je pravdepodobne spôsob, ako to povedať. Takže investujem do startupov, všeobecne fintechov, zakladateľov misie, vecí typu slova, všetko, o čom sme hovorili, že som nadšená. Je to menej investovania, viac pomáha a áno, práve sa dostanete cez anjelskú cestu. A potom som si v priebehu času uvedomil, že to, čo ma najviac zaujíma, je zlyhania na trhu. Všeobecne teda zistím, že neviditeľná ruka znamená, že väčšina ľudských potrieb je splnená trhu, ale existuje niekoľko vecí, ktoré nie sú, a existuje niekoľko zaujímavých startupov, ktorí v tomto priestore pracujú naozaj tvrdo. Pár sú lúč vo Veľkej Británii a pracujú na bezdomovstve, afinite a Neobank v Ghane. A tak tento druh vecí je veci, ktoré ma najviac zaujíma. Takže, ak tam niekto z vašich poslucháčov vie, že niekto robí niečo také, a snaží sa vyriešiť tieto druhy ťažkých problémov, určite natiahnite, vždy sa chce rozprávať.

Úžasné. A budeme odkazovať na tých dvoch, ktorých ste spomenuli v poznámkach k show, len pre prípad, že ich ľudia chcú skontrolovať. S tým sme dosiahli naše veľmi vzrušujúce bleskové kolo. Si pripravený?

Nilan Peiris (01:09:22):

Poďme na to. Čo sú dve alebo tri knihy, ktoré ste odporučili najviac iným ľuďom?

Nilan Peiris (01:09:29):

Dva, na druhých koncoch spektra. Takže jeden je. Znie to strašne náročné zločin a trest a druhý je deťom Midnight od Salmana Rushdieho. Veľa som čítal, som veľmi nadšený z čítania, fikcie, hlavne. Nečítam. . A tak, všeobecne si musím prečítať skôr, ako idem do postele, aby som dekomprimoval mozog. Všeobecne sú to veci typu eskapist. Ale som zvedavý, čo si o tom myslíš, ale pre mňa sú autori ľudia, ktorí vytvárajú ľudí slovami.

Ako hovoríte, umelec je dobrý umelci, ak je to. . . Takže na tomto konci stupnice, Dostoevsky, zločin a trest, kde niekto zabije niekoho, a to ho len zje. Je to celkom úžasná kniha. Nie je to také ťažké, ako to znie, ale také knihy sú celkom úžasné. Takže, odporúčam to veľa.

[New_paragraph] a druhým koncom stupnice je niekedy čítanie knihy a je tu jedna veta, kde každé slovo bolo práve zošité a je to opäť ako umelecké dielo a Rushdie je pravdepodobne vrcholom pre vrchol Ja, z Midnightových detí, ktoré sa týka oddielu v Indii, čo je pekné. .

Je to krásna odpoveď. Čo je obľúbený nedávny film alebo televízna relácia?

Nilan Peiris (01:11:02):

Ach bože, nie som. Nemilujem [nepočuteľné 01:11:05] Dostal som televíziu, ale prenajali sme si Barbie pre deti. Ten, pravdepodobne posledný film.

Práve som to sledoval. Tak dobré.

Teraz to môžete skutočne streamovať. –

Nilan Peiris (01:11:17):

Áno, môžete to sledovať doma. Ale nie je to lacné. Myslím, že v USA je to ako 20 dolárov.

Nilan Peiris (01:11:23):

Aká je obľúbená otázka rozhovoru, ktorú by ste chceli opýtať kandidátov, keď s nimi robíte rozhovor?

Áno, tak sa pýtam iba dvoch. Dostal som sa do toho, aby som v priebehu času kladil iba dve otázky. Prvý z nich je pravdepodobne môj najobľúbenejší, čo je, o čom vás najviac frustruje. Namiesto toho, prečo odchádzate, čo vás najviac frustruje, kde práve pracujete práve teraz? A to je, ako vám ľudia vždy hovoria, prečo sa chcú pripojiť k múdry. . A zvyčajne je tu niečo zlomené, to ich skutočne zbije. . A tak, keď sa pýtate na túto otázku a sondovanie, máte dosť dobrého v tom, čo je ich limit, čo je to, čo našli a čo sa uviazli? A ty si myslíš: „Dobre, na to sa tu narazíš každý deň, každý týždeň? Alebo. Mali by ste byť v poriadku.„A to je dôvod, prečo sa pýtam na túto otázku.

milujem to. Čo je obľúbený produkt, ktorý ste nedávno zistili, že sa vám naozaj páči?

Nilan Peiris (01:12:29):

Nedávno som prešiel na oblúkový prehliadač.

To je to, čo používam.

Nilan Peiris (01:12:35):

A áno, tok na palube bol ohromne dobrý.

Takto som sa cítil. Musel som o tom tweetovať. .

Nilan Peiris (01:12:40):

Áno, poslal som to do svojho palubného tímu a všetkým. . Ale ak ho použijete tak, ako chcú, aby ste použili, bolo by to úžasné. . . Stále s tým trochu bojujem, ale že som si myslel, že je skutočne šikovný.

Úžasná voľba. Mali sme Josha, generálneho riaditeľa prehliadacej spoločnosti v New Yorku, nazýva sa to na podcaste. A ak máte záujem dozvedieť sa o príbehu Arc, určite si pozrite túto epizódu. Dobre, ďalšia otázka. ? Čokoľvek na myseľ?

Nilan Peiris (01:13:30):

To, čo definuje úspech, je rýchlosť, akou sa vyzdvihnete.

Nilan Peiris (01:13:37):

A to je to, čo držím najviac, pretože vás veľa zrazí, a je to očividne celkom celkom celkom. Je zrejmé, že vás zaklope, keď niekto povie nie ponuke, keď niekto opustí spoločnosť, keď produkt nefunguje tak, ako si myslíte, že by mal, keď dostanete tlačidlo od partnera. Ale áno, ak stratíte, že sa okolo toho otočíte štyri hodiny, alebo sa snažíte zistiť: „Dobre, stalo sa, ako sa posuniem vpred?„A len sa naučiť, ako skrátiť tento čas, bol pre mňa pravdepodobne jednou z najdôležitejších ciest.

To bola úžasná odpoveď. Jedna posledná otázka, je tu zábavný kultúrny rituál v múdre, ktorý sa chvíľu zasekol?

Tento, môj tím by rád povedal. . Och, vlastne som to urobil dvakrát ročne. A zakladatelia sú z Estónska a teraz máme 5 000 ľudí, takže v Estónsku máme stále asi 1 800 ľudí. Takže je lacnejšie ochutnať na Estónsku. Takže za starých čias, keď bola zima, zima v Estónsku nie je zábavná, ale leto v Estónsku je úžasné a stále to robíme. A najzábavnejšia kúsok o tom je, že mám vedľajší ruch, DJ, takže sa tam dostanem k DJ a je to celkom zábavné a trápne pre svoje deti, pretože technicky som teraz DJ’d v iných krajinách.

Nilan Peiris (01:15:05):

To je všetko. To je moja bočná zhon.

Nilan Peiris (01:15:08):

. .

Máte meno DJ? . Môžeme vás skontrolovať na Spotify?

Nilan Peiris (01:15:15):

Nie, nie, nemôžeš ma skontrolovať na Spotify alebo tak niečo, ale áno, je to všetko súkromné. [nepočuteľné 01:15:19].

Dobre. .

Nilan Peiris (01:15:23):

Nilan, ďakujem ti veľmi pekne za to, že si tu. Veľa sme hovorili o ústach. Mám pocit, že táto epizóda sa rozšíri 100% ústami. . . ?

Nilan Peiris (01:15:37):

. Všeobecne je podľa tweetu najlepšie, najjednoduchšie pre mňa, aby som sa vyzdvihol, a môj tím, do ktorého sa dá priamo siahať. . A najužitočnejšie pre mňa, áno, spätná väzba od produktu, a ako som už povedal, iní ľudia, ktorí pracujú na tvrdých problémoch, ktoré potrebujú pomoc, oslovia.

. Nilan, ďakujem ti veľmi pekne za to, že si tu.

. Dávajte pozor, Lenny.

. Ďakujem veľmi pekne za počúvanie. Ak ste to považovali za cenné, môžete sa prihlásiť na odber relácie na Apple Podcasts, Spotify alebo vašej obľúbenej aplikácii Podcast App. Zvážte tiež, aby ste nám dali hodnotenie alebo zanechanie recenzie, pretože to skutočne pomáha ostatným poslucháčom nájsť podcast. Nájdete všetky minulé epizódy alebo sa dozviete viac o show Lenyspodcast.com. .

Posledné epizódy

  • Stať sa dôkazmi riadenými | Itamar Gilad (Gmail, YouTube, Microsoft)
  • Výber ostrých problémov, zvýšenie vírusu a jedinečné produktové rámce Oji udezue (Typeform, Twitter, Calendly, Atlassian)
  • Keď je dosť dosť Andy Johns (ex-FB, Twitter, Quora)
  • Vo vnútri vývoja produktov, rastu a trhu spoločnosti Etsy | Tim Holley (VP produktu)
  • Konečný sprievodca JTBD | Bob Moesta (spolutvorca rámca)
  • Pozri všetky →

YouTube ChannelCrawler

Na YouTube sú milióny neobjavených kanálov. S ChannelCrawler môžete filtrovať pre konkrétnych tvorcov, vytvoriť zoznamy kanálov a získať kontaktné informácie, ako je e-mail. Vyberte prémiový účet na prístup k 40+ filtrom a každý deň si prezerajte tisíce kanálov. Potom stlačte „Export“ a stiahnuť údaje!

Hľadanie

Filter pre vaše požiadavky v miliónoch YouTubers

Vďaka bezplatnej verzii nášho nástroja môžete vyhľadať pomocou desiatich základných filtrov a nájsť najväčších tvorcov, priamo až do malých rastúcich kanálov – známych tiež ako „mikro ovplyvňovatelia“.

Ak potrebujete viac filtrov – napríklad rast predplatiteľov, mesačné zobrazenia, vyhľadávanie témy a metadáta kanálov, ako napríklad „značky“ – budete potrebovať prémiové predplatné. .

Ako kontaktovať tvorcov YouTube v mierke

. . . Máme viac ako 800 000 tvorcov, aby sme kontaktovali s mnohými, ktorí sa „prihlásili“ prostredníctvom našich Brandalerts.platforma.

Prípadne môžeme tento proces zvládnuť pre vás ako produkt „kampane“. Dosahujeme silné otvorené sadzby pre našich klientov a spustili sme veľa úspešných kampaní na YouTube pre spoločnosti pre spotrebiteľské výrobky, ako aj malé agentúry.

Navštívte našu podnikovú stránku v StreamDNA.com pre našu sadu dátových schopností a marketingových produktov.